اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به تولید ملی قصور نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: بانکها در پرداخت تسهیلات به مصوبات کار گروه صیانت از تولید ملی قصور نکنند.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به تولید ملی قصور نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت ما برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیازمند همکاری تمامی نهادها به ویژه بانک‌ها هستیم که در این راستا از بانک‌های عامل می‌خواهیم در پرداخت اعتبارات به مصوبات کار گروه صیانت از تولید کوتاهی نکنند.

وی اقتصاد کشور را نیازمند تحولی عمیق اعلام کرد و گفت: ما تولید کننده را باید در همه زمینه‌ها راضی نگه داریم تا در مسیر تولید و کمک به اقتصاد کشور دلسردی ایجاد نشود و از پیچ بزرگ تاریخی که کشور هم اینک در حال عبور از آن بوده و فرمایش مقام معظم رهبری است گذر کنیم.

این مسئول با اشاره به نام‌گذاری سال‌های متوالی از سوی مقام معظم رهبری با محوریت مباحث اقتصادی ابراز داشت: حرکت بسیجی‌وار ما در این میان بهترین حلال مشکلات اقتصادی کشور است که می‌تواند دشمن را در توطئه‌های اقتصادی خود علیه ایران ناکام بگذارد.

نیکزاد با بیان اینکه دشمن علاقمند است جوان ما بیکار باشد، افزود: ما ظرفیت‌های عمده‌ای را در استان اردبیل و در بخش کشاورزی و گردشگری شاهدیم که تحقق زمینه اشتغال هر یک از این ظرفیت‌ها می‌تواند جوانان بی‌شماری را مشغول به کار کرده و اقتصاد توسعه یافته‌ای را برای منطقه به ارمغان بیاورد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: ما برای توسعه استان اردبیل راه‌های نرفته بسیاری داریم در صورتی که اگر اراده کنیم ظرفیت‌های ما در همه زمینه‌ها به حدی است که بتوانیم با گذر از بحران‌های اقتصادی و با همفکری و همکاری همه مسئولان فشارهایی را که دشمن از قبل اقتصاد بر ما تحمیل کرده کنار بزنیم.

آتش طغیان صهیونیسم رو به خاموشی است

رئیس شورای اداری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اتفاقات اخیر در منطقه و خاورمیانه و کشتار مردم بی‌دفاع غزه اظهار داشت: حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه نمونه بارز خوی وحشیگری این رژیم جعلی است که به کودک و خرد سال و مرد و زن رحم نمی‌کند.

وی گفت: تعجب برانگیز تر این است که در هیچ مجمع بین‌المللی هیچ قطعنامه‌‌ای علیه این رژیم صادر نمی‌شود در حالی که هر کجا می نشینند دم از حقوق بشر می‌زنند.

این مسئول افزود: تریبون‌هایی که آنها اجازه نمی‌دهند تا سخن حق گفته شود امروز به مقر بیداری انسان‌ها تبدیل شده و در افکار عمومی و همه دنیا مردم روحیه جنگ طلبی این رژیم جعلی را شناخته‌اند.

نیکزاد بیداری ملت‌ها را در جای جای جهان قابل ستایش عنوان کرد و ابراز داشت: در آینده نه چندان دور خدا جزای اعمال این وحشیان را خواهد داد و شاهد خواهیم بود چگونه آتش طغیان رژیم صهیونیستی فروکش می‌کند.

مکتب عاشورا پاسخگوی همه نیازهای هدایت بشری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و 72 تن از یاران باوفای آن حضرت اظهار داشت: مکتب عاشورا برای تمام سئوالات هدایت بشری پاسخی قانع کننده دارد و تمسک به این مکتب می‌تواند ما را در همه دنیا رو سفید گرداند.

وی در پایان سخنان خود امام حسین (ع) را نمود بارزی از ایثار، جوانمردی و از خود گذشتگی اعلام کرد و  گفت: امر به معروف و نهی از منکر را امام حسین (ع)احیا کرد تا بدین طریق به جهان نشان دهد آزادی و آزاد مردی رمز تقرب به خداست.

انتهای پیام/62003/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول