اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مردمی با فرماندار شیراز عنوان شد

دریافت وام بانکی مشکل عمده مردم شیراز

خبرگزاری فارس: در دیدارهای چهره به چهره مردمی با فرماندار شیراز، عمده‌ترین مشکل مردم بیکاری و دریافت وام‌های بانکی اعلام شد.

دریافت وام بانکی مشکل عمده مردم شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، فرماندار این شهرستان در حاشیه دیدار چهره به چهره مردمی که به همراه معاونان فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در فرمانداری شیراز برگزار شد، با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره در شهرستان شیراز، باعث تحکیم رابطه مردم و مسئولان شده است، اظهار داشت: ممکن است در نشست‌های رسمی بسیاری از مسائل و مشکلات مردم به مسئولان منتقل نشود و اطرافیان ممکن است به درستی این مسائل را مطرح نکنند، از این رو دیدارهای چهره به چهره بسیار لازم و ضروری است و این دیدارها به صورت مستمر ادامه می‌یابد.

جواد زرین کلاه تصریح کرد: انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در این شهرستان نیز بیش از گذشته برای مردم وقت بگذارند و ملاقات‌های حضوری داشته باشند تا مردم در این دیدارها راحت مسائل خود را طرح کنند، چراکه دوران خدمت کوتاه است و فرصت برای خدمتگزاری به مردم از دست می‌رود.

وی در پایان تصریح کرد: درخواست‌های مطرح شده در این دیدار از سوی مردم شهرستان شیراز پیگیری جدی می‌شود و مدیران نیز تمام تلاش خود را دارند تا نسبت به کاهش مشکلات مردم اقدام شود.

در این دیدار چهره به چهره عمده مشکلات مطرح شده مشکل بیکاری، اشتغال و وام‌های بانکی بود که در این راستا فرماندار شیراز دستور داد حداکثر تا نیمه دوم دی ماه متقاضیان واجد شرایط دریافت تسهیلات اشتغال با حضور نماینده صندوق مهر امام رضا (ع) در فرمانداری شیراز به آن صندوق معرفی شوند و روند امور در این زمینه تسهیل شود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول