اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر اسناد پزشکی اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان:

تامین اجتماعی آماده اجرای طرح پزشک خانواده در زنجان است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر اسناد پزشکی اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان از آمادگی بیمه تامین اجتماعی استان زنجان برای عقد قرارداد با پزشکانی خبر داد که امکانات لازم را برای طرح پزشک خانواده فراهم کرده‌اند.

تامین اجتماعی آماده اجرای طرح پزشک خانواده در زنجان است

ماندانا عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان فراهم کردن امکانات الکترونیکی و همچنین معرفی پرستار یا مامای همکار را از جمله شرایطی اعلام کرد که پزشکان مشمول طرح پزشک خانواده باید رعایت کنند.

وی دستورالعمل‌های موجود در مورد طرح پزشک خانواده را کشوری عنوان و تصریح کرد: اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان آماده عقد قرارداد با پزشکانی است که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس دفتر اسناد پزشکی اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان از وجود ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده در استان زنجان خبر داد و گفت: تاریخ آغاز اجرای طرح باید توسط این ستاد اعلام شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تاریخ آغاز اجرای طرح پزشک خانواده در استان زنجان با توجه به اعلام آمادگی ارگان‌های دخیل در اجرای طرح گفت: به نظر می‌رسد استان‌هایی در نوبت اجرای طرح هستند که زنجان نیز جزو آنها است.

عظیمی ادامه داد: سه بیمه اصلی تامین اجتماعی، خدمات درمانی و کمیته امداد امام خمینی در مرحله نخست با طرح پزشک خانواده همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول