اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

طرح پزشک خانواده در لرستان آماده اجرا است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طرح پزشک خانواده در لرستان آماده اجرا است و به زودی اجرا می‌شود.

طرح پزشک خانواده در لرستان آماده اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اردشیر شیخ‌آزادی ظهر امروز در آیین معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا با توجه به فرارسیدن هفته دولت گفت: این طرح بعد از اجرای موفق طرح پزشک خانواده در مناطق روستایی برای اجرا در مناطق شهری به تصویب رسیده و اجرایی می‌شود.

وی اجرای این طرح را در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون پنجم توسعه عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح هزینه درمانی مردم کاهش یافته و با تقبل هزینه‌ها از سوی سازمان‌های بیمه‌گر خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمتی بزرگ و فرصتی بسیار ارزشمند است، گفت: این خدمت تنها نصیب افرادی می‌شود که دل در گرو اعتلا و پیشرفت اسلام و انقلاب نهاده‌اند.

شیخ‌آزادی یادآور شد: باید در این فرصت مغتنم که برای خادمان نظام الهی فراهم می‌شود، نهایت استفاده را به عمل آورد تا با کسب رضایت مردم رضایت خداوند نیز حاصل شود.

وی در خصوص تغییر و تحول در مسئولیت‌ها گفت: مسئولیت و مدیریت در نظام اسلامی شبیه به یک دوی امدادی است که هر یک از خادمان نظام در مقطعی در خدمت مردم بوده و پس از طی مسافتی در خدمتگزاری عرصه خدمت را به خادمی دیگر تحویل می‌دهند و این امری طبیعی با هدف ایجاد تحرک در دستگاه‌های خدمتگزار به مردم است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی لرستان در عرصه تامین سلامت استان گفت: خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ است که باید قدر آن را بدانیم و گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین جهان نهایت تلاش را انجام دهیم که کارنامه خوب و قابل قبولی از خود برجای گذاریم.

عباس قائدرحمت استفاده از مدیران لایق بومی را فاکتوری مهم در جهش استان عنوان کرد و افزود: باید قدر نیروهای متخصص و کارآمد استان را به خوبی بدانیم و در جایی هم که نیروی متخصص بومی نداریم، از نیروهای کارآمد غیر بومی در مدیریت‌ها استفاده شود، ولی پیشرفت استان در گرو فراهم کردن زمینه مدیریت برای افراد شایسته و لایق است که دل‌سوز مردم بوده و از بطن جامعه از بین همین مردم برخاسته‌اند و خوش‌بختانه تعداد اینها هم کم نیست.

در ادامه این نشست از خدمات رضا کرملوفر تقدیر و ابوالقاسم بهلولی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا معرفی شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول