اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر:

22 هزار خانوار در طرح پزشک خانواده خرمشهر شرکت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: با همکاری و تعامل مأموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تاکنون 22 هزار و پنج خانوار برای شرکت در طرح پزشک خانواده سرشماری شده‌اند.

22 هزار خانوار در طرح پزشک خانواده خرمشهر شرکت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، فرشید بهشتی ظهر امروز در جلسه توجیهی ـ آموزشی نسخه صفر دو با دستورالعمل نظام ارجاع پزشک خانواده شهری که با هدف آشنایی متخصصان با طرح پزشک خانواده و با حضور مدیر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و پزشکان متخصص، عمومی، مسئولان آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی، فیزیوتراپی و مسئولان فنی داروخانه‌های سطح شهر در سالن اجتماعات مرکز بهداشت خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری و تعامل مأموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تاکنون 22 هزار و پنج خانوار برای شرکت در طرح پزشک خانواده سرشماری شده‌اند.

وی افزود: بر این اساس درصد سرشماری طرح پزشک خانواده در شهرستان 81 درصد و ورود اطلاعات دیتا اینترنتی وارد شده تاکنون 20 هزار و 800 است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با تقدیر از استقبال و مشارکت همه متخصصان در طرح پزشک خانواده گفت: در این طرح تعرفه‌ای که بیمه برای پرداخت به پزشکان در نظر گرفته بیشتر از وضعیت کنونی است پس همین امر موجبات همکاری پزشکان و ایجاد انگیزه آنها را برای تعامل دوچندان می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طرح پزشک خانواده، بیمار برای درمان، حداقل هزینه‌ها را متحمل شده و بخش اعظم این هزینه بر عهده بیمه است.

بهشتی در پایان اظهار کرد: در این طرح هم افراد و هم پزشکان عمومی و متخصص همگی باید زیر نظر بیمه بوده در غیر این‌صورت طرح به آنها تعلق نگرفته و باید هزینه‌های ویزیت آزاد را متحمل شوند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول