اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

تشکیل پرونده سلامت از مزیت‌های طرح پزشک خانواده است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تشکیل و پیگیری پرونده سلامت برای افراد را از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای طرح پزشک خانواده در کشور اعلام کرد.

تشکیل پرونده سلامت از مزیت‌های طرح پزشک خانواده است

رضا شروین‌بدو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان طرح پزشک خانواده را یک انقلاب در عرصه سیستم پزشکی کشور برشمرد و اظهار داشت: این طرح از هر جهت به نفع نظام سلامت کشور است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح پزشک خانواده، خانواده‌ها از بلاتکلیفی رها خواهند شد، افزود: همه حسن اجرای این طرح منوط به اجرای درست آن است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: نظام فعلی سلامت در اغلب اوقات به نفع بیماران نیست.

این مسئول به درخواست‌های بی‌مورد موجود برای انجام رادیولوژی و سی‌تی‌اسکن برای بیماران اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده این امور سامان خواهند گرفت.

بدو با اشاره به اینکه هر چند هزار نفر زیر نظر یک پزشک قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح پرونده سلامت برای افراد تشکیل می‌شود.

وی مراجعه افراد برای چکاب را دیگر مزیت اجرای طرح پزشک خانواده بیان کرد و اضافه کرد: در واقع طرح پزشک خانواده به سلامت جامعه کمک شایان توجهی خواهد کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نظام ارجاع را از دیگر مزیت‌های طرح پزشک خانواده دانست و تاکید کرد: ارجاع توسط پزشک موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه بیماران می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: اجرای طرح پزشک خانواده با همکاری مردم و مسئولان در کشور موجب تحول عظیم در نظام سلامت کشور خواهد شد.

بدو، پیگیری وضعیت سلامت و همچنین ناخوشی‌های احتمالی را مهم‌ترین فایده اجرای طرح پزشک خانواده دانست.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول