اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

نیاز به 34 پزشک عمومی برای طرح پزشک خانواده برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: برای اجرای طرح پزشک خانواده در برازجان به 34 پزشک عمومی نیازمند هستیم.

نیاز به 34 پزشک عمومی برای طرح پزشک خانواده برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: تامین سلامت و رفاه شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و وزارت بهداشت برای تامین سلامت مردم تلاش خوبی داشته است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی و بهبود شاخص‌های سلامتی در سال جاری از مهم‌ترین اولویت‌های شبکه بهداشت دشتستان است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از اجرای طرح پزشک خانواده در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به فضل خدا با برنامه‌ریزی انجام گرفته به زودی این طرح مهم اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کهن تصریح کرد: مقدمات کار فراهم شده و حتی کار سرشماری در برازجان از اول تیر ماه شروع شده و تاکنون 85 درصد شهروندان سرشماری شده‌اند و 70 درصد آنان نیز در سامانه سلامت ایرانیان ثبت شده‌اند و بقیه نیز به مرور ثبت خواهند شد.

وی ادامه داد: در این طرح برای برازجان به 34 پزشک عمومی نیازمندیم که تاکنون 28 پزشک ثبت‌نام کرده‌اند و مقرر شده که آنان را برای بستن قرارداد به بیمه خدمات درمانی و بیمه تامین اجتماعی معرفی کنیم.

این مسئول بهداشتی بیان کرد: برای هر 3 هزار نفر یک پزشک در نظر گرفته‌ایم که بعد از بستن قرارداد به مراکز درمانی معرفی می‌شوند، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود و افراد زیر پوشش هر مرکز می‌توانند به آن محل رفته و پزشک خود را از بین پزشکان معرفی شده انتخاب کنند.

کهن اذعان کرد: همکاری پزشکان عمومی و متخصص در دشتستان برای اجرای این طرح نقش مهمی در موفقیت طرح دارد و هم‌اکنون تمام پزشکان متخصص برای اجرای بهینه این طرح اعلام همکاری کرده‌اند.

وی گفت: برای ارتقای سطح سلامت در شهرستان از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول