اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

انتقادات به طرح پزشک خانواده باید به دور از جنجال مطرح شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده گفت: اگر برخی افراد در این زمینه مباحث و مطالب کارشناسی دارند باید به دور از جنجال و در جلسات کارشناسی موضوعات را بررسی و مشکلات را برطرف کنند.

انتقادات به طرح پزشک خانواده باید به دور از جنجال مطرح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، احمد امیرآبادی در جمع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به جایگاه و نقش مهم حوزه سلامت در زندگی روزمره مردم و اجرای برنامه‌های مختلف در راستای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی شهروندان افزود: اجرای برنامه پزشک خانواده از برنامه‌های مثبت دولت دهم در راستای تحقق نیازهای درمانی و توجه به درخواست‌ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان در مجلس با جدیت اجرای این برنامه را که از آرزو‌های دیرین مردم بوده پیگیری می‌کنند اظهار کرد: برای دفاع از حق مردم باید در مقابل کسانی که از ابتدا و به صورت مغرضانه قصد زیر سئوال بردن این طرح را داشتند ایستادگی کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم جدی دولت و مسئولان حوزه بهداشت و درمان برای اجرای موفق برنامه پزشک خانواده در سراسر کشور افزود: اگر برخی افراد در این زمینه مباحث و مطالب کارشناسی دارند باید به دور از جنجال و در جلسات کارشناسی موضوعات را بررسی و مشکلات را برطرف کنند.

امیرآبادی در ادامه وظیفه خطیر دانشگاه علوم پزشکی را در نظارت بر تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی یادآور شد و تصریح کرد: برخورد جدی با کسانی که بخواهند به هر نحوی سلامت و امنیت غذایی مردم را به مخاطره بیندازند از مطالبات اصلی مردم است.

وی همچنین با تقدیر از خدمات اورژانس 115 در ارائه خدمات پیش بیمارستانی به بیماران، مصدومان و مجروحان حوادث گفت: گزارشات مردمی بیانگر رضایت شهروندان از اقدامات و فعالیت‌های پرسنل اورژانس 115 است که باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و تجهیزات نوین خدمت‌رسانی در این عرصه نیز تقویت شود.

وی افزود: در بازدید سرزده از مرکز شهید بهشتی و در گفت‌وگو با مراجعان و بیماران از اقدامات و فعالیت‌های این مرکز رضایت نسبی وجود داشت که باید در راستای تقویت خدمات برنامه‌ریزی کرد.

در ابتدای این جلسه دکتر حجازی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گزارشی از روند فعالیت‌های مختلف این دانشگاه در حوزه‌های مختلف درمانی، بهداشتی، نظارتی، آموزشی و پژوهشی و غذا و دارو بیان کرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول