اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی:

هنوز 90 درصد از شهروندان در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: 10 درصد شهروندان استان طی این مدت در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام کرده‌اند.

هنوز 90 درصد از شهروندان در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، محمدرضا مجدی در جریان بازدید استاندار خراسان‌شمالی از روند ثبت‌نام مردم در برنامه پزشک خانواده شهری اظهار کرد: پس از اینکه این تعداد به 20 درصد جمعیت برسد، افتتاح رسمی برنامه از سوی دولت در استان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پزشک خانواده شهری یک برنامه مهم و بنیادی در حوزه سلامت است که 50 میلیون نفر از جمعیت کشور را زیر پوشش می‌گیرد و روند اجرای آن در استان مناسب است.

استاندار خراسان‌شمالی با حضور در مرکز بهداشتی درمانی حر در بجنورد از روند ثبت‌نام مردم در برنامه پزشک خانواده شهری بازدید کرد.

محمود احمدی‌بیغش نیز در جریان این بازدید گفت: استقرار حکومت دینی دستاوردهای ارزشمندی در جامعه اسلامی داشته است که اجرای برنامه پزشک خانواده از جمله آن‌هاست.

وی تصریح کرد: با ورود به این برنامه مشکلات بهداشتی و درمانی مردم تا حد زیادی برطرف می‌شود و توسط سیستم ارجاع و گذر منطقی و عاقلانه‌ای از پزشک عمومی به متخصصان انجام می‌پذیرد.

احمدی‌بیغش گفت: شهروندان بجنوردی، شیروانی و اسفراینی باید در اسرع وقت در برنامه پزشک خانواده شهری ثبت‌نام کنند تا بتوانند از خدمات رایگان و بیمه‌ای بهداشتی و درمانی به درستی بهره‌مند شوند.

وی برنامه پزشک خانواده شهری را خدمت بی‌نظیری از سوی دولت عنوان کرد که خارج ماندن از این گردونه، بار مالی زیادی را به واسطه پرداخت‌های آزاد هزینه‌های درمانی بر دوش مردم قرار می‌دهد.

به گزارش فارس، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد، نمایندگان مردم خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام وزیر در استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، مدیر کل بیمه خدمات درمانی، بیمه نیروهای مسلح، فرماندار بجنورد و دیگر مسئولان استانی استاندار خراسان‌شمالی را در این بازدید همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول