اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ازنا خبر داد

مردم ازنا به شایعات قطع یارانه‌ها به وسیله طرح پزشک خانواده توجه نکنند

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا گفت: مردم شهرستان ازنا به شایعات قطع یارانه‌ها با اجرایی شدن طرح پزشک خانواده توجه نکنند، زیرا این یک شایعه‌ای بیش نیست.

مردم ازنا به شایعات قطع یارانه‌ها به وسیله طرح پزشک خانواده توجه نکنند

ابوالقاسم بهلولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا از مردم این شهرستان دعوت کرد، در جهت بهتر اجرایی شدن طرح پزشک خانواده با این شبکه همکاری کنند و به شایعات مطرح شده در جامعه بی‌توجه باشند.

وی عنوان کرد: اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع شهری حرکت ارزشمندی است که به نفع مردم، گسترش عدالت و سلامت کشور است و دولت خدمتگزار قصد اجرای آن را در سراسر کشور اسلامی دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا گفت: با توجه به شروع و آغاز طرح در روزهای آینده در سطح شهرستان ازنا از عموم مردم فهیم، فرهنگی و متدین ازنا دعوت می‌کنم که با مراجعه به مراکز سلامت محله سکونت خود نسبت به انتخاب پزشک خانواده خود اقدام کنند، تا از مزایای اجرای طرح ویزیت رایگان، دریافت دارو، تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و... بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: از مردم فهیم و با بصیرت ازنا انتظار دارم که مانند گذشته با بصیرت بالا در مقابل شایعاتی مانند شرکت در طرح پزشک خانواده مساوی است، با قطع یا کسر یارانه‌ها بی‌توجه باشند و اجازه سوء استفاده به شایعه پراکنان ندهند.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول