اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی وزیر بهداشت و درمان:

طرح پزشک خانواده از آموزه‌های دینی نشأت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی وزیر بهداشت و درمان گفت: طرح پزشک خانواده از آموزه‌های دینی و اسلامی نشات می‌گیرد.

طرح پزشک خانواده از آموزه‌های دینی نشأت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رمضان محسن‌پور ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی دستگاه اورولوژی بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان خدابنده اظهار کرد: تعامل و میزان همکاری وزارت بهداشت و درمان با مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت شاخص‌های حوزه سلامت مطلوب است.

وی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده گفت: این طرح از آموزه‌های دینی نشأت می‌گیرد.

معاون پارلمانی وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه همکاری در اجرای طرح پزشک خانواده یک تکلیف قانونی است، افزود: با فراهم‌شدن ساز و کارهای اجرایی این طرح ایران اسلامی جزء مترقی‌ترین کشورهای جهان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه هدف از اجرای طرح پزشک خانواده را ارتقای سطح سواد سلامت مردم و کاهش هزینه‌های گزاف در بیماری‌ها عنوان کرد.

محسن‌پور تصریح کرد: طرح پزشک خانواده بهترین روش برای اجرای عدالت، کاهش بیماری‌ها و تنها راه رسیدن به شاخص‌های رشد سلامت است.

همچنین در ادامه این جلسه نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان اهمیت و ضرورت توجه بیشتر به سلامت مردم از دیدگاه قرآن و دین اسلام پرداخت.

سید محمدعلی موسوی شهرستان خدابنده را از نظر کسب موفقیت و رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف مستحق خدمت‌رسانی بیشتر دانست و گفت: کمبود پزشک در مراکز بهداشتی درمانی مناطق تابعه شهرستان نارضایتی ساکنان را به وجود آورده است که انتظار می‌رود برای استقرار پزشک در مراکز بهداشتی درمانی شهرها و روستاهای تابعه چاره‌اندیشی شود.

وی در ادامه به بیان موقعیت مطلوب جغرافیایی شهرستان، توریست‌پذیر بودن منطقه از نظر داشتن اماکن و مراکز گردشگری و تفریحی اظهار کرد: تنها بیمارستان شهرستان با توجه به درجه عمومی و وضعیت موجود پاسخگویی نیازهای مردم منطقه نیست و برای رشد شاخص‌های بهداشتی درمانی شهرستان به ویژه خدمت‌رسانی مطلوب به ویژه ساکنان روستاهای دور افتاده ارتقا و تجهیز بیشتر بیمارستان اهتمام مضاعف را می‌طلبد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر مراکز درمانی بهداشتی شهرستان با کمبود و یا نبود پزشک مواجه هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول