اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر

تبلیغ مصرف کالای داخلی در زنجان مورد تاکید است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر تبلیغ مصرف کالای داخلی در زنجان مورد تاکید است.

تبلیغ مصرف کالای داخلی در زنجان مورد تاکید است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان زنجان اظهار داشت: دهه نخست ماه محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با هدف احیای دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در زنجان تشکیل شده، خاطرنشان کرد: در همه شهرستان‎های استان زنجان همایشی شبیه به همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در آستانه ماه محرم برگزار می‎شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه روز نخست ماه محرم‏الحرام با عنوان حماسه حسینی، بیداری اسلامی و حکومت مهدوی نام‏گذاری شده، اضافه کرد: روز دوم ماه محرم نیز با عنوان بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی عنوان شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تبلیغ مصرف کالاهای داخلی باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: قانون مداری و سلامت اداری نیز عنوان روز سوم ماه محرم‎الحرام است.

امیرخانی با اشاره به اینکه روز چهارم ماه محرم با عنوان رسانه و فضای مجازی نامگذاری شده، یادآور شد: اقتدار ملی و امنیت اجتماعی نیز عنوان روز پنجم این ماه اعلام شده است.

وی جوانان، تحکیم خانواده و عفت عمومی را عنوان روز ششم ماه محرم اعلام کرد و اذعان داشت: تذکر لسانی و پیام عاشورایی نیز عنوان روز آخر هفته امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم‏الحرام سال جاری است.

انتهای پیام/73006/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول