اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر‌:

امر به معروف باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر‌ گفت: امر به معروف و نهی از منکر شالوده اهداف قیام امام حسین (ع) است و باید در جامعه نهادینه شود.

امر به معروف باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر محمود سام‌نژاد‌ ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر شالوده اهداف قیام امام حسین (ع) است و باید در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید فراگیر باشید و وقتی همه افراد امر منکری‌ را نهی کردند، کسی به خود اجازه نمی‌دهد تا آن منکر را انجام دهد.

سام‌نژاد ‌تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در سر‌اسر صحنه عاشورا به خوبی نمایان است و‌ امام حسین (ع) به طرق مختلف این فریضه را به اصحاب و دشمنان گوشزد می‌کردند.

وی افزود: این فرهنگ را باید در ادارات، مدارس و سطح جامعه اسلامی نهادینه کرد و اهتمام بیشتری داشته باشیم تا رسالت حسینی بهتر به سر منزل مقصود رسانده شود.

سام‌نژاد بیان کرد‌: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و حضور روحانیان در این ایام باید به خوبی اهداف قیام ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) تبیین شود تا مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از این دریای بیکران معرفت درس‌های ناب زندگی ‌‌را بیاموزند.

وی ‌با ابلاغ برنامه‌های محرم به مسئولان شهرستان گفت: در این ایام با هماهنگی دفاتر ائمه جمعه مراسم‌های مذهبی و سوگواری‌هایی با محوریت معرفت‌افزایی برگزار و همایش‌ها و نمایشگاه‌هایی مرتبط با محرم نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول