اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف خراسان جنوبی:

جایگاه امر به معروف در جامعه فراموش شده است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر امر به معروف و نهی از منکر مغفول مانده و به فراموشی سپرده شده است.

جایگاه امر به معروف در جامعه فراموش شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند سردار یعقوب‌علی نظری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار کرد: ماهیت اصلی عاشورا احیای امر به معروف است که در این راستا این هفته از روز جمعه 26 آبان ماه همزمان با فرا رسیدن ماه محرم آغاز می‌شود.

وی به برنامه‌‌های این هفته اشاره کرد و ادامه داد: حضور جامعه اصناف و هیئت‌‌ها در محل تجمع نماز جمعه، همایش علمای بسیج طلاب، همایش آموزشی و توجیهی مدیران کل، میزگرد پرسش و پاسخ تلویزیونی و همایش اقتدار ملی امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی از اهم برنامه‌های این هفته است.

* تذکر لسانی، وظیفه همگانی شعار هفته احیای امر به معروف

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی شعار این هفته را تذکر لسانی، وظیفه همگانی عنوان کرد و با اشاره به مهمترین رسالت امر به معروف تصریح کرد: مهمترین رسالت امر به معروف سازندگی است.

نظری با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از جمله فروع دین محسوب می‌شود، افزود: توجه به این مهم می‌تواند نقش مهمی در زندگی ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمن بنا دارد در جامعه ما هنجارشکنی کند، گفت: نباید این اجازه را به دشمن بدهیم تا ارزش‌های اسلامی ما را دچار خدشه کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا در جامعه نیز باید بسترهای لازم به وجود بیاید و بستر احیای این فریضه مهم توسط دولت فراهم شود.

نظری بیان کرد: در حالی که برای توسعه معروفات تلاش می کنیم باید برای نهی کردن منکرات نیز تلاش زیادی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه موضوع امر به معروف یک موضوع همگانی است و بر همه عموم مردم واجب است، یادآور شد: این امر مهم بر مسئولان به طور ویژه و مضاعف واجب است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: برای اینکه این فریضه بدون دغدغه و با آرامش در سطح جامعه احیا شود نیازمند بسترسازی مناسب از سوی مسئولان هستیم.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول