اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند:

تلاش برای ازدواج آسان از راه‌های ترویج امر به معروف است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت: تلاش برای ازدواج آسان یکی از راه‌های ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

تلاش برای ازدواج آسان از راه‌های ترویج امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی بعد از ظهر امروز در مراسم مروجان ازدواج آسان و اعضای امر به معروف و نهی از منکر در نهاوند اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه الهی هستند که اگر در جامعه به درستی اجرا شوند بخش زیادی از انحرافات و جرائم را در جامعه ریشه‌کن می‌کند.

وی یکی از اهداف قیام الهی حضرت امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: شیعه واقعی کسی است که خود را موظف به انجام فرائض دینی و احکام الهی کند زیرا یکی از مهم‌ترین هجمه‌های دشمن در موقعیت کنونی سست کردن پایه‌های اعتقادی مردم است.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه ترویج بی‌بند و باری، فحشا و منکرات به دلیل دور بودن از امر به معروف و نهی از منکر است، تأکید کرد: خانواده‌ها با ریخت و پاش‌های فراوان و نادانسته در مراسم‌ ازدواج و جشن‌ها به صورت ناآگاهانه کار ترویج منکر را انجام می‌دهند.

وی یکی از وظایف آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه را تلاش برای ترویج ازدواج آسان در بین جوانان خواند و بر لزوم استمرار آن تأکید کرد.

در این مراسم زوج جوانی که اهل روستای رزینی از توابع بخش خزل بودند طی برگزاری مراسمی ساده و با 14 سکه به خانه بخت رفتند.

خطبه عقد این زوج توسط امام جمعه نهاوند خوانده شد.

انتهای پیام/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول