اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

آثار فرهنگی رنگ و بوی امر به معروف داشته باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خواستار تولید آثار فرهنگی در راستای امر به معروف شد و گفت: آثار فرهنگی باید رنگ و بوی امر به معروف داشته باشد.

آثار فرهنگی رنگ و بوی امر به معروف داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید حاذق‌نیکرو بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در فضای رسانه با اشاره به حرکت رسانه‌ها در راستای نظام اسلامی اظهار کرد: گیلان دارای ثبات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی رسانه‌ها را از اجزای خلل‌ناپذیر جامعه توصیف کرد و افزود: رسانه در رساندن پیام ایفای نقش می‌کند و به عنوان ابزار در اختیار متولیان است.

حاذق‌نیکرو انجام امور ایجابی در آماده‌سازی و فرهنگ‌سازی در جامعه را امکان‌پذیر خواند و تصریح کرد: رسانه رابطه روزانه و مستمر با مخاطب دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم در جهان امروز قدرت انتقال پیام را دارند و پیام‌رسان هستند، خاطرنشان کرد: وجود وبلاگ‌ها و سایت‌های مختلف مسئولیت رسانه‌ها را سنگین‌تر می‌کند.

وی بر عدم انجام امر به معروف و نهی از منکر به صورت مقطعی تاکید کرد و یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر واجب است و باید به صورت روزانه استمرار داشته باشد.

حاذق‌نیکرو خواستار نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‌ها شد و بیان کرد: رسانه‌ها باید توجه داشته باشند تا در جامعه از امر به معروف و نهی از منکر غفلت نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امر به معروف را ترویج خوبی‌ها و نهی از منکر را جلوگیری از بدی‌ها نامید و اذعان کرد: رسانه‌ها باید با روش‌های هنری به امر مذکور بپردازند.

وی خواستار تولید آثار فرهنگی در راستای امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت: آثار فرهنگی باید رنگ و بوی امر به معروف داشته باشد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول