اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف استان یزد:

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ابرکوه تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از تشکیل این ستاد در ابرکوه خبر داد.

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ابرکوه تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در ابرکوه، غلامحسین دشتی پیش از ظهر در شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اظهار داشت: امیدواریم با توجه به اینکه دبیر این ستاد در ابرکوه مشخص شده و با تشکیل معاونت‌ها، هر چه زودتر شاهد راه‌اندازی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان باشیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف استان یزد بیان کرد: این فریضه به ما می‌آموزد که علاوه بر آنکه مسلمان هستیم؛ پاسداری از دین خدا نیز از ما خواسته شده و امام حسین(ع) الگوی ما در این زمینه است.

معاون تشکل‌های مردمی این ستاد در استان یزد نیز ابراز داشت: باید به این نکته توجه داشت که این ستاد، ستاد احیا است و نه اجرا و ما فقط کار هدایت مردم به سمت امر به معروف را انجام می‌دهیم.

محمد جاهدی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر مانند نماز و از فروع دین است که در صورت عدم اجرا، باید قضای آن را به جا آوریم.

وی عنوان کرد: می‌خواهیم بیشتر روی معروفات فعالیت کنیم در حالی که تاکنون در این کار بر روی منکرات کار شده و با امر مردم به معروف، منکرات در جامعه کمرنگ می‌شود.

جاهدی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر به گفته بزرگان دین باید مشفقانه، دوستانه و پدرانه باشد و این کار ارزشی که مایه برکت در جامعه است، باید دغدغه ما در هر کاری باشد.

معاون اداره و کارخانجات ستاد احیای استان یزد نیز یادآور شد: باید برای احیای این فریضه در ادارات و کارخانجات تلاش کنیم و برای این کار به ویژه فعالیت در کارخانجات باید با ظرافت و حساسیت وارد عمل شویم.

علی تقوایی اذعان داشت: شوراهایی که به همین منظور از سوی معاونت‌ها در ادارات و کارخانجات تشکیل می‌شود، می‌توانند به خوبی این امور را هدایت کنند.

انتهای پیام/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول