اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

کارگاه بزرگ آموزشی امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: کارگاه بزرگ آموزشی امر به معروف و نهی از منکر با حضور مدیر پژوهش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در شهرستان کنگاور برگزار می‌شود.

کارگاه بزرگ آموزشی امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود

حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار کرد: بیست و سوم ماه جاری، آمرین به معروف و ناهیان از منکر در شهرستان کنگاور، مستمع سخنان حجت‌الاسلام محمدحسین توانایی در یک کارگاه یک روزه خواهند بود.

عزیزی با اشاره به اینکه شعار، حسینیان معروف‌گرا و منکر گریزند به‌ عنوان شعار امسال هفته احیاء برگزیده شده، ادامه داد: اهمیت اجرای فریضتین (امر به معروف و نهی از منکر)، به حدی است که امام حسین(ع)، یکی از مهم‌ترین اهداف قیام خود را اصلاح امت جدش و در واقع احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست.

قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کنگاور، ولایت‌پذیری و بصیرت ولایی را از مهم‌ترین معروفات دانست و بیان داشت: آن‌چه امروزه از آن به‌عنوان جنگ نرم یاد می‌شود، در واقع تلاش دشمن برای پراکنده کردن جوانان از حلقه‌ای است که حول محور ولایت تشکیل داده‌اند.

بازدید تیم‌های تذکر لسانی و بررسی وضعیت عفاف و حجاب در سطح ادارات، برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی هیئت‌های مذهبی و نمایندگان ستاد احیاء قبل از دهه اول محرم، برپایی راهپیمایی (تذکر لسانی، وظیفه همگانی) بعد از نماز جمعه 26 آبان ماه سال‌جاری، آغاز تذکر لسانی از تاریخ 30 آبان ماه سال‌جاری با شعار لبیک یا حسین(ع)، به‌صورت گسترده در سطح شهر و برگزاری همایش بانوان و نقش زنان و خانواده در عرصه امر به معروف و نهی از منکر؛ از مهم‌ترین برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کنگاور است که عزیزی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول