اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اصفهان:

80 دستگاه دولتی در اجرای امر به معروف شریک هستند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اصفهان گفت: 80 دستگاه اجرایی استان در اجرای امر به معروف و نهی از منکر با ستاد امر به معروف و نهی از منکر شریک هستند.

80 دستگاه دولتی در اجرای امر به معروف شریک هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدتقی صفری ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از با اشاره به اینکه فرمانداری اصفهان آماده همکاری با حدود 80 دستگاه دولتی در سطح استان اصفهان و در ارتباط با فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: یکی از نکاتی که در ارتباط با این فریضه الهی وجود دارد، تذکر لسانی است.

وی افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر اقدامات عمومی خود در هفته نخست محرم هر کدام از روزهای هفته را نیز با یک عنوان خاص نام‌گذاری کرده است.

معاون فرماندار اصفهان تصریح کرد: هر روز هفته با نامی مشخص شده است، که روز جمعه با نام (حماسه حسینی، بیداری اسلامی، حکومت مهدوی)، شنبه (بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی)، یکشنبه (قانون‌مداری، وجدان کاری و سلامت اداری)، دوشنبه (رسانه و فضای مجاری، اعتلای فرهنگی و خودباور ملی)، سه‌شنبه (اقتدار ملی، امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی)، چهارشنبه (جوانان، تحکیم خانواده و عفت عمومی) و پنج‌شنبه با عنوان تذکر لسانی، نظارت همگانی و پیام عاشورایی نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: توجه به پیاده‌شدن امر به معروف و نهی از منکر در تمام شئون زندگی مردم جزو تأکیدات رهبر معظم انقلاب است که باید مورد توجه جدی نیز قرار بگیرد.

صفری با اشاره به نمایندگان دستگاه‌های مختلف تاکید کرد: فرمانداری در صورت‌دادن خوراک لازم در مورد فریضه امر به معروف و نهی از منکر و ارائه جملات مناسب روی سربرگ ادارات حمایت می‌کند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول