اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

احیای امر به معروف در بین جوانان پررنگ‌تر شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در بین جوانان پررنگ‌تر از گذشته شود.

احیای امر به معروف در بین جوانان پررنگ‌تر شود

 نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از فرایض مهم دینی است که توجه به آن وظیفه تمام مردم جامعه است.

وی با بیان اینکه تمام مردم جامعه در قبال اتفاقاتی که می‌افتد مسئول هستند، تصریح کرد: در صورتی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود، شاهد به صفر رسیدن بسیاری از منکرات در جامعه می‌شویم.

وی با اشاره به هدف امام حسین (ع) در قیام عاشورا، افزود: هدف امام حسین (ع) از قیام کربلا که امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت پیغمبر بود الگویی برای تمام حرکت‌های حق‌طلبانه و برای تمام نسل‌ها است تا با اجرای این فریضه مهم هدف والای سلامتی در جامعه تحقق یابد.

باقری با بیان اینکه به این فریضه آن طور که باید توجه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر سبب می‌شود تا پلیدی‌ها از جامعه رخت بربسته و جای خود را به خوبی‌ها دهند.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه در مرحله نخست باید مسئولان ذی‌ربط در راستای احیای این فریضه گام بردارند، گفت: تمام مسئولان استان در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر مصمم هستند و در این راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

باقری با بیان اینکه بزرگان دینی نیز بر این فریضه الهی تاکید دارند، تصریح کرد: دین اسلام در ارتباط با فریضه امر به معروف و نهی از منکر تذکرات زیادی داده است که باید تمام مردم جامعه به این موارد توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم جامعه حائز اهمیت است، اعلام کرد: این امر به ویژه در بین جوانان بسیار مهم است چرا که جوانان بیش‌تر از سایر اقشار جامعه به امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارند.

باقری افزود: با توجه به هجمه فرهنگی بیگانگان ضروری است تا جوانان مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرند تا شاهد سعادت آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول