اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌های مذهبی لرستان فعال می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌های مذهبی لرستان فعال می‌شوند.

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌های مذهبی لرستان فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌حسین پالدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تسلیت ایام محرم برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر را بیان کرد و گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در این هفته که از ابتدا محرم تا هفتم محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است برنامه‌های مختلفی را در سطح استان لرستان برگزار می‌کند.

وی افزود: امسال ستاد احیای لرستان با هدف ترویج فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر از بیست و ششم آبان تا دوم آذر همزمان با سراسر کشور در مرکز لرستان و شهرهای تابع برنامه‌های این هفته اجرا می‌شود.

پالدار در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها حضور سازمان‌یافته تیم‌های تذکر لسانی در نماز جمعه در سطح لرستان است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته در سطح لرستان را دبیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های لرستان اعلام کرد.

پالدار یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته دیدار اعضای ستاد احیای امر به معروف لرستان، مدیران لرستان، فعالان اقتصادی، مسئولان هیئت‌های مذهبی و ... با نماینده ولی فقیه در لرستان است.

وی با اشاره به اینکه پدیده امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است یادآور شد: در این هفته همایش راهکارهای آموزشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با حضور روسای دانشگاه‌ها، شخصیت‌های برجسته، نویسندگان، سردبیران رسانه‌ها و مطبوعات محلی در مرکز لرستان برگزار می‌شود.

پالدار تصریح کرد: در این هفته نیز همایش زینبیون توسط خواهران بسیجی در سطح ادارات و پایگاه‌های بسیجی به صورت تیم‌های تذکر لسانی در سطح لرستان برگزار می‌شود.

وی فعال کردن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌های مذهبی لرستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده که گشت‌های تیم‌های تذکر لسانی در سطح استان لرستان انجام می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: هماهنگ شدن بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر یکی دیگر از برنامه‌های هفته احیا در استان لرستان است.

پالدار تصریح کرد: با اداره‌های پایانه‌ها و سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی در سطح استان لرستان هماهنگی شده که در این هفته بیشتر به مسائل امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در اتوبوس‌ها توجه شود.

وی ماموریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر را ترویج امر به معروف و نهی از منکر در صنوف مختلف عنوان کرد و گفت: عمده کار این ستاد تذکر لسانی است.

انتهای پیام/ 2304/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول