اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

درج 6 میلیون مطلب در وب سایت تبیان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون 6 میلیون مطلب و محتوا در وب سایت تبیان زنجان درج شده است.

درج 6 میلیون مطلب در وب سایت تبیان زنجان

امیر حسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: رویکرد اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در حوزه توسعه اطلاع‌رسانی و محتوا یک رویکرد ملی است.

وی نفوذ به مرکز توزیع محتوا در سطح بین‌الملل را از جمله اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان دانست و خاطر نشان کرد: درج بیش از 6 میلیون مطلب در سامانه‌های مختلف از دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه اطلاع‌رسانی به شمار می‌رود.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه کرد: راه‌اندازی وب سایت‌های اثربخش مبتنی بر تکنولوژی روز و حمایت از راه‌اندازی وب سایت‌های دینی، موضوع شناسی و تنوع بخشی به محتوا برای حضور در همه عرصه‌های زندگی کاربران، توسعه شبکه‌های اجتماعی، برگزاری جشنواره‌های مختلف برای الگوسازی و ایجاد جریان‌های فکری در ترویج موضوعات دینی، سرمایه‌گذاری در حوزه اطلاع‌رسانی و ترویج استفاده سالم از تکنولوژی روز از مهم‌ترین فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رصد دائمی مخاطبان و نیاز سنجی از کاربران به صورت ماهانه از اهداف اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در حوزه اطلاع‌رسانی است، تصریح کرد: تولید و تجمیع محتوای مورد نیاز برای تغذیه فکری، ایجاد زمینه‌های تعاملی بین مخاطبان، شناسایی متخصصان و ثبت بانک اطلاعات ویژه فعالان حوزه فناوری اطلاعات، برگزاری دوره‌های آموزشی برای اقشار تاثیرگذار، حمایت از ارگان‌های فرهنگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این اداره کل به شمار می‌رود.

اکبری با تاکید بر اینکه موسسه تبیان بزرگ‌ترین دیتاسنتر را در سطح کشور طراحی کرده است، ادامه داد: ارائه پایگاه‌های اینترنتی اسلامی و فرهنگی از طریق اینترانت رایگان نیز توسط موسسه تبیان صورت گرفته است.

*ارائه 300 پایگاه اینترنتی اسلامی توسط تبیان

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 300 پایگاه اینترنتی اسلامی و فرهنگی از طریق اینترانت تبیان به صورت رایگان عرضه می‌شود، یادآور شد: وب سایت تبیان در بین 620 میلیون سایت در جهان در رتبه 16 هزار قرار دارد.

مسئول انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر وب سایت تبیان دویست ‌و سی‌ و هشتمین وب سایت برتر کشور به شمار می‌رود، افزود: بر اساس آمارهای بین‌المللی روزانه به صورت میانگین 25 تا 40 هزار بازدید از این سایت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه روزانه 14 هزار مطلب و محتوا در فضای مجازی وب سایت تبیان درج می‌شود، خاطر نشان کرد: تاکنون 5 هزار وبلاگ در این سایت ثبت شده است.

اکبری با بیان اینکه تبیان نیوز در سطح کشور نمونه است، اضافه کرد: این سایت یک وب سایت اجتماعی و علمی است.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول