اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی جامعه ایثارگران سیستان‌وبلوچستان مطرح شد

درخواست ابقای مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: جامعه ایثارگران و خانواده شهدای سیستان‌وبلوچستان از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواستار ابقای مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان شدند.

درخواست ابقای مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جناب حجت‌الاسلام مهدی خاموشی، احتراماً ضمن تبریک دهه مبارک ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم، به نیکی می‌دانیم این روزها دغدغه حضرتعالی و تمامی خادمین صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای ولایتمداری، مبارزه با خدعه استکبار جهانی و مقابله با تهاجم فرهنگی است.

ما جامعه ایثارگران و خانواده شهدای استان سیستان‌وبلوجستان به ویژه شهرستان زاهدان بر خود واجب دانستیم قدردان زحمات جنابعالی و مجموعه همکاران گرانقدرتان باشیم حقاً که در این مسیر مجریان، مبلغان و کارگزاران ارزشمندی به اسلام و مسلمین خدمت کرده‌اند از جمله عناصر حیاتی و بالقطع مفید سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان بوده‌اند که همواره در زمینه اعتلای فرهنگ دینی و ارتقای ارزش‌های اسلامی گام برداشته و با حمایت‌های همه جانبه از همه اقشار جامعه استانی، معتمد قلب‌ها و معترف زبان‌ها بوده‌اند.

بر اساس شنیده‌ها، مطلع شدیم که حضور این گوهر ارزشمند ملی را در سنگر دیگری از خدمت برگزیده‌اید لذا ضمن حمایت قطع به یقین از وجود گرانبهای این عالم ربانی، بر آن شدیم تا با ادای احترام به ساحت حضرتعالی، با ارائه سخن دل، خواستار ابقای هر چه بیشتر وی در جایگاه مدیریت تبلیغات اسلامی استان باشیم.

حقاً وی با نفوذ اعتباری، بیان بلیغ، عمل رفیع و افکارسازنده، مبلغ دین در هر رسته و جایگاهی خواهند بود، اما به حق، این استان بیش از هر استان دیگری نیازمند وجود فرد برجسته‌ای چون حجت‌الاسلام قربانپور خواهد بود. لذا از حضور حضرتعالی خواستار تجدید نظر ایشان در جایگاه مدیریتی حال حاضر بوده و از درگاه ایزد منان سربلندی، عزت و سرافرازی شما و همه مستخدمین نظام مقدس جمهوری ایران را خواستاریم.

جامعه ایثارگران و خانواده شهدا استان سیستان‌وبلوچستان و فرماندهان و بسیجیان ادارات شهرستان زاهدان

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول