اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد امام حسن (ع)

سامانه پیام کوتاه تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، سامانه پیام کوتاه حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان به شماره 3000475767 افتتاح شد.

سامانه پیام کوتاه تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان افتتاح شد

حجت‌الاسلام صفر قربانپور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: نصب صندوق ارتباط مستقیم با حراست در تمامی دفاتر تابعه، ایجاد لینک ارتباط مستقیم با حراست در سایت تبیان زاهدان از جمله اقدامات دیگر واحد حراست تبلیغات اسلامی استان برای جمع‌آوری انتقادات، پیشنهادات و گزارشات مردمی بوده است.

* آغاز دوره تفسیر قرآن در ایرانشهر

کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی ایرانشهر نیز گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، تفسیر بینات 15 در قالب سوره‌های فتح و دخان در اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مسلم خدابخشی بیان کرد: این دوره با حضور حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر و شرکت 30 نفر از بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در پایان به قبول‌شدگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود، افزود: سال گذشته نیز طرح بینات 14 با حضور استاد شریعتی از قم برگزار شد.

* برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی در زاهدان

مسئول هیئت امنای مسجد الزهرای زاهدان نیز گفت: این مراسم پر فیض امشب ساعت 21:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام علم‌الهدی و مداحی حاج مهدی منصوری برگزار می‌شود.

علیرضا زینلی بیان کرد: این مراسم طبق سنت هر ساله در این روز و در مسجدالزهرا (س) زاهدان برگزار و از مردم مومن زاهدان دعوت می‌شود تا در این مراسم حضوری پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول