اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان:

اداره تبلیغات اسلامی هندیجان نیازمند اعتبار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان گفت: با توجه به نوپا بودن ساختمان اداره تبلیغات اسلامی هندیجان، این مرکز نیازمند اعتبار است.

اداره تبلیغات اسلامی هندیجان نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام سیدحسن ساداتی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور مسئولان در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هندیجان با برگزاری برنامه‌های متنوع دینی و مذهبی، شهروندان به‌ویژه جوانان را در گرایش به سوی اهداف اسلامی حمایت می‌کند.

وی افزود: امیدواریم امسال نیز چون سال‌های پیش بلکه پربارتر، بتوان جوانان را به سوی برنامه‌های در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوق داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزش تلاوت و مفاهیم قرآن کریم، جزءخوانی و پاسخگویی به سؤالات شرعی شهروندان با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان همچنین برگزاری دوره‌های علمی ـ تفریحی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از برنامه‌های مؤثر و مطلوب این اداره در شهرستان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان شهری و استانی، در سال جاری ساختمان این اداره افتتاح و فعالیت‌های آن به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا اختصاص اعتبار برای فراهم آوردن تجهیزات و امکانات مورد نیاز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تأمین و البته به دلیل نوپا بودن اداره همچنان نیازمند تأمین اعتبار بیشتری است.

ساداتی با بیان اینکه باید فعالیت‌های مذهبی، دینی و فرهنگی مناطق را تقویت کرد، زیرا ریشه و اساس همه بخش‌های اجرایی اعتقاد و مبانی اسلامی است، گفت: امیدواریم با دقت‌نظر مضاعف مسئولان امر بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای بیش از پیش بخش فرهنگی ـ دینی در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول