اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

عملکرد هوشمندانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمان فتنه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هنگامه فتنه‌ها عملکرد هوشمندانه‌ای داشته که موجب استحکام پایه‌های انقلاب شده است.

عملکرد هوشمندانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمان فتنه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی عالی‌پور عصر سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد در روز 12 مرداد سال 59 اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود انقلاب و یادگار ارزشمند امام راحل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان ادامه داد: این نهاد تاکنون به وظایف محوله خود به خوبی عمل کرده و توانسته رضایت رهبری و مردم را جلب کند.

این مسئول با بیان اینکه تا قبل از شکل‌گیری نهاد شورای هماهنگی تبلیغات نوعی موازی‌کاری در برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح کشور مشاهده می‌شد، اظهار کرد: خوشبختانه با فرمان رهبر کبیر انقلاب در 12 مرداد سال 59 این موازی‌کاری یک بار برای همیشه برطرف شد.

عالی‌پور بیان کرد: سالانه مناسبت‌های مختلفی در سطوح ملی در کشور برگزار می‌شود که شورای هماهنگی توفیق دارد به عنوان یک دستگاه مردمی و غیر دولتی مدیریت برنامه‌ریزی آنها را بر عهده داشته باشد و برنامه‌ها با شکوه خاصی در کشور اجرا شود.

وی یکی از دلایل ترس و واهمه دشمن از نظام جمهوری اسلامی را انسجام مردمی دانست و گفت: این انسجام مردمی در برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی همچون روز قدس و 22 بهمن نمود پیدا می‌کند که شورای هماهنگی به عنوان قطره کوچکی از این دریای خروشان توفیق خدمت به نظام اسلامی را دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از دلایل موفقیت این شورا را مردمی بودن آن و زیر نظر ولی‌فقیه بودن دانست و گفت: افتخار داریم که زیر نظر ولی‌فقیه زمان به نظام اسلامی بدون هیچ‌گونه چشمداشتی خدمت می‌کنیم.

عالی‌پور با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی هیچگاه مردم مسلمان منطقه و درد و رنج آنها را فراموش نمی‌کند، تصریح کرد: به همین دلیل روز قدس خود یکی از نمونه‌های بارز این نوع احساس مسئولیت در قبال بلاد اسلامی است که هر سال باشکوه‌تر از سال پیش برگزار می‌شود و دشمن از آن واهمه دارد.

این مسئول به برنامه‌های ارزنده اجرا شده در طول سال‌های گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این بوده که کیفیت برنامه‌ها بیش از هر چیز در دستور کار باشد و به همین خاطر از خطیبان و سخنوران و تحلیل‌گران خوب کشوری برای حضور در برنامه‌های خود دعوت به عمل آورده‌ایم.

عالی‌پور تصریح کرد: امسال نیز در روز قدس همانند سال‌های گذشته و البته با کیفیت بهتر سعی خواهیم کرد در همه نقاط استان چنین روز بزرگی به بهترین وجه گرامی داشته شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول