اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره روابط ‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

راه‌اندازی مرکز اسناد در سازمان تبلیغات ‌اسلامی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی از راه‌اندازی مرکز اسناد این سازمان با هدف تجمیع و حفظ میراث ‌فرهنگی کشور خبر داد.

راه‌اندازی مرکز اسناد در سازمان تبلیغات ‌اسلامی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی عباس لهراسبی ظهر امروز در «نهمین گردهمایی آموزشی مدیران روابط‌عمومی اداره‌های کل تبلیغات ‌اسلامی سراسر کشور» در دهکده ساحلی این شهر با تمجید از سرسبزی و الطاف الهی موجود در گیلان، اظهار کرد: برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی سازمان به تمام استان‌ها سر زده‌ایم و تلاش کرده‌ایم افراد متخصص را برای تصدی این کار پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در روابط‌ عمومی سازمان علاوه بر تبلیغات سعی کردیم به ابزار روز مجهز باشیم و از این تکنولوژی درست استفاده کنیم، تصریح کرد: سایت سازمان تبلیغات‌اسلامی به آدرس www.ido.ir به لحاظ استاندارد بودن یکی از پرسرعت‌ترین سایت‌های کشور است.

رئیس اداره روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حدود 12 هزار خبر در ماه در سایت مذکور تولید می‌شود، افزود: تولیدات این سایت داخلی است و فعالیت‌های سازمان و استان‌ها را زیرپوشش قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بانک نشریات در سازمان تبلیغات‌اسلامی تشکیل شده است، اضافه کرد: ویژه‌نامه «نشان» که به بررسی افراد تاثیرگذار در طول تاریخ انقلاب‌اسلامی می‌پردازد به چاپ می‌رسد و حدود 10 ویژه‌نامه از شخصیت‌های برجسته کشوری مانند آیت‌الله تسخیری، حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، آیت‌الله جنتی و... آماده شده است.

لهراسبی ادامه داد: نشریه بشری که توسط سازمان تبلیغات اسلامی منتشر می‌شود در بین نشریات فرهنگی و دینی مقام نخست را کسب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مرکز مستندسازی در روابط‌ عمومی تشکیل شده و مستندات 15 استان به صورت داستانی آماده شده است، ابراز کرد: 19 فیلم مستند از این تولیدات در ماه رمضان از شبکه‌های سیما پخش شد.

این مسئول با بیان اینکه نمایشگاه مجازی سازمان تبلیغات اسلامی با هدف پوشش فعالیت‌های 10 ‌ساله سازمان در سراسر کشور به صورت ماهانه آماده شده است، خاطرنشان کرد: مرکز اسناد سازمان تبلیغات‌ اسلامی با هدف تجمیع و حفظ میراث‌فرهنگی، طبقه‌بندی، ایجاد مرکزی پویا، ایجاد بانک اطلاعاتی برای استانداردسازی و... راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تبلیغات‌اسلامی گیلان نیز در مراسم مذکور با اشاره به اینکه نشست امروز آثار خوبی برای برقراری فضای تعادلی به شمار می‌رود، اظهار کرد: ارائه خدمات فرهنگی و اطلاع‌رسانی در فضای کشور تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام جمال یاری با بیان اینکه گیلان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ناشناخته نیست، اضافه کرد: گیلان جزو کوچک‌ترین استان‌های کشور از نظر مساحت، هفتمین استان پرجمعیت کشور، هشتمین استان از نظر تعداد تقدیم شهید به دفاع مقدس با هشت‌هزار و 200 شهید و بالغ بر 8 ‌هزار آزاده و جانباز است.

وی تصریح کرد: شخصیت‌های زیادی در طول تاریخ از جنبه مبارزاتی مانند میرزا کوچک‌خان جنگلی در برابر روس‌ها مقابله و عرصه را بر دشمن تنگ کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شخصیت‌های علمی و مرجعیت در طول تاریخ مانند سالار دیلمی، میرزا حبیب‌الله رشتی، آیت‌الله بجهت و پروفسور سمیعی که از شخصیت‌های برجسته مغز و اعصاب دنیاست از افتخارات این استان به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های فرهیخته و عالم در کشور کم نیستند، تصریح کرد: حرکت عظیم انقلاب اسلامی با تحقق خیزش مردمی به دست مرجعی بزرگ مانند امام خمینی (ره) خواب را از چشم دشمنان ربود.

یاری بر لزوم حفظ ارزش‌ها و پیشرفت‌های کشور تاکید کرد.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از روابط‌عمومی پنج استان برتر سازمان تبلیغات‌اسلامی در نیمه نخست سال و روابط‌عمومی‌های تمام استان‌ها با اهدای لوح‌تقدیر تجلیل به عمل آمد.

«نهمین گردهمایی آموزشی مدیران روابط‌عمومی اداره‌های کل تبلیغات‌اسلامی سراسر کشور» به مدت دو روز در دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول