اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور شناسایی فرصت‌های فرهنگی در حوزه روستایی انجام شد

نشست مشترک دفتر امور روستایی و سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: نشست مشترک مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در محل دفتر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها برگزار شد.

نشست مشترک دفتر امور روستایی و سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از واحد اطلاع‌رسانی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی در این دیدار که تنی چند از کارشناسان هر دو دفتر نیز حضور داشتند، طرفین درباره ضرورت‌های برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگی و اجتماعی روستاها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی ضمن بیان اثرات مستقیم فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در روستا در شکل‌گیری رویه مشارکت‌پذیری، بر همراهی و همکاری اهالی با شوراهای اسلامی و دهیاران تأکید کرد.

اسماعیل نورمحمدی همچنین با اعلام سیاست‌های دفتر امور روستایی و شوراها در سال جاری، به همکاری این دفتر و سازمان تبلیغات اسلامی در گسترش فرهنگی، دینی و توسعه زیرساخت‌های مذهبی اشاره کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی نیز در ادامه جلسه با اشاره به اینکه 500 روحانی در روستاهای بزرگ خراسان‌رضوی مستقر شده‌اند، برنامه اصلی سازمان را تهیه شناسنامه فرهنگی برای هر روستا عنوان نمود و اظهار داشت: تهیه این شناسنامه با همکاری روحانیون هر روستا ممکن شده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان حسینی هماهنگی بین سازمان‌های متولی امور فرهنگی برای تحقق این امر را ضروری دانست و بیان داشت: تهیه شناسنامه فرهنگی برای هر روستا به‌صورت همزمان توسط سایر نهادهای فرهنگی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تهیه بانک اطلاعات و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای فرهنگی در حوزه روستایی و ضرورت آن در تدوین استراتژی و برنامه‌های فرهنگی اجتماعی دولت از دلایل اهمیت این طرح است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول