اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جلوه کارآمدی بسیج امت اسلامی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جلوه کارآمدی بسیج امت اسلامی و نماد خدمت گمنامانه است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جلوه کارآمدی بسیج امت اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از موالید انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل (ره) است که در طول 33 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد بدون وابستگی اعتقادی و سیاسی به مجموعه‌ای، بدون حاشیه فعالیت می‌کند.

وی افزود: این شورا مجموعه‌ای فعال، پویا و خودکفا است که با همه کمبودها و کاستی‌ها برنامه‌های خود را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند.

جهانبخش اضافه کرد: بنا بود از اعتبارات فرهنگی امسال اعتباری برای اجرای برنامه‌های این شورا اختصاص دهیم که متأسفانه امسال اعتباری در این زمینه اختصاص نیافت.

وی تصریح کرد: با این حال امسال اگر توانستیم اعتباراتی کلی برای مناسبت‌ها اختصاص می‌دهیم و اگر هم نشد اعتباری ویژه برای دو آیین مهم برگزاری ارتحال امام (ره) و اردوهای راهیان نور تخصیص خواهد یافت.

استاندار بوشهر یادآور شد: با توجه به ضرورت راه‌اندازی یک سیستم صوتی مناسب و پیشرفته برای برگزاری آیین‌ها و مناسبت‌ها در استان و شهر بوشهر، 100 میلیون تومان برای راه‌اندازی فاز دوم این سیستم اختصاص می‌دهیم.

جهانبخش تاکید کرد: به فرمانداران نیز توصیه می‌کنیم برای راه‌اندازی این سیستم در شهرستان‌ها اقدام کنند که این امر یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف نظم‌دهی، سیاست‌گذاری، هماهنگی و وحدت برنامه‌های تبلیغاتی تاسیس شده است.

سلمان بحرانی اظهار داشت: این شورا در طول سال مسئولیت برگزاری مستقیم و غیر مستقیم آیین‌های ملی، مذهبی و عمومی را بر عهده دارد که به عنوان پشتوانه مهمی برای نظام مردم را برای حضور در این آیین‌ها و مناسبت‌ها دعوت می‌کند.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آغاز تاسیس تاکنون بدون ساختار دولتی و وابستگی به احزاب و جریان‌های خاص تلاش کرده است با کمترین هزینه فعالیت‌های خود را به نحو احسن انجام دهد و در این زمینه نیز موفق بوده است.

بحرانی با اشاره به ضرورت تأمین سیستم صوتی در استان ادامه داد: فاز اول سیستم صوتی با 80 میلیون تومان راه‌اندازی شد که برای راه‌اندازی فاز دوم آن به 100 میلیون تومان نیاز داریم که این سیستم بسیار پیشرفته و قابل توسعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: فرمانداران و ائمه جمعه شهرها متقاضی راه‌اندازی دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرهای استان هستند که این امر در برخی شهرها به طور غیررسمی انجام شده و برای پاسخ به این نیاز به اعتبار داریم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول