اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ‌ملایر در مصلای ملایر افتتاح شد.

دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، پیش از ظهر امروز دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ ملایر با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در مصلای ملایر افتتاح شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در مراسم افتتاح این دفتر اظهار داشت: در این شرایط حساس و بحرانی همه مسئولان باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و در این راستا وظیفه ما سنگین‌تر خواهد بود.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با اشاره به توطئه‌های دشمن گفت: دشمنی چیز تازه‌ای نیست و نوع آن متفاوت شده است که در این راستا باید با بصیرت و هوشیاری حرکت‌های دشمن را رصد کنیم.

وی بر مقاومت در برابر مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تأکید کرد و عنوان داشت: همواره باید در مسیر ولایت حرکت کنیم تا این برهه از زمان را با سرافرازی پشت سر بگذاریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه عنوان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مناسبت‌ها در ایام مختلف تأسیس شده که در این راستا این شورا تنها در مراکز استان‌ها فعال است.

وی با اشاره به اینکه در کشور بیش از 25 شهرستان دارای فرمانداری ویژه هستند، گفت: با تصمیمات گرفته شده و مصوب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور تنها شهرستان‌هایی که دارای فرمانداری ویژه هستند از این امتیاز می‌توانند بهره‌مند شوند که در این شهرستان‌ها نیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأسیس شود.

فاضلیان افزود: در این راستا نیز با توجه به ویژه بودن شهرستان ملایر از نظر داشتن فرمانداری ویژه در بین شهرستان‌های استان این امتیاز به شهرستان ملایر اختصاص یافته است.

وی خواستار اختصاص زمینی به طور مجزا برای دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر شد و افزود: در حال حاضر، دفتر این شورا به صورت موقت در مصلای حضرت ابوالفضل(ع) در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه ملایر نیز ایجاد دفتر شورای هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی را برای شهرستان ملایر ضروری خواند و گفت: امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان این شورا نیز بتواند در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها مطلوب عمل کند.

حسن خیریانپور از افتتاح سه طرح مهم در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این طرح‌ها به مناسبت عید سعید غدیر با حضور استاندار همدان افتتاح می‌شوند.

وی طرح‌های افتتاحی ملایر را شامل سیستم دیجیتال صدا و سیما در ملایر، پایگاه امداد جاده‌ای زنگنه و بزرگترین مرکز ام آر آی در شهرستان ملایر برشمرد.

در پایان این مراسم نیز دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر افتتاح و طی حکمی حجت‌الاسلام محمدصادق انصادریان به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر منصوب شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول