اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 آبان امسال

ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از افتتاح ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر دهم آبان‌ ماه امسال خبر داد.

ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مناسبت‌ها در ایام مختلف از قبیل حماسه 22 بهمن، 13 آبان، 14 خرداد، 9 دی و... تأسیس شده که در این راستا این شورا تنها در مراکز استان‌ها و برخی شهرستان‌ها فعال است.

وی با اشاره به اینکه در کشور بیش از 25 شهرستان دارای فرمانداری ویژه هستند، گفت: با تصمیمات گرفته شده و مصوب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور تنها شهرستان‌هایی که دارای فرمانداری ویژه هستند از این امتیاز می‌توانند بهره‌مند شوند که در این شهرستان‌ها نیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأسیس شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان داشت: در این راستا نیز با توجه به ویژه بودن شهرستان ملایر از نظر داشتن فرمانداری ویژه در بین شهرستان‌های استان این امتیاز به شهرستان ملایر اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: به همین منظور ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر نیز در دهم آبان ماه با حضور معاون حقوقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در خیابان سعدی شهر ملایر افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام فاضلیان اذعان داشت: در این راستا از سوی دفتر امام جمعه ملایر، «حجت‌الاسلام شیخ محمدصادق انصاریان» به عنوان مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ملایر در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این دفتر شاهد برگزاری بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف در شهرستان ملایر باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول