اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

پاسخ‌گویی به شبهات از برنامه‌های تبلیغات اسلامی زنجان است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: پاسخ‌گویی به شبهات در فضای مجازی از برنامه‌های جدی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان است.

پاسخ‌گویی به شبهات از برنامه‌های تبلیغات اسلامی زنجان است

یوسف امام‌لو در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: عملکرد فعالیت‌های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر ارائه شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی در نقاط مختلف استان زنجان در این نمایشگاه ارائه شده است، افزود: افزایش زیرساخت‌های فرهنگی استان نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: برنامه‌های مختلف فرهنگی از مهد کودک تا دانشگاه و برای عموم مردم در نظر گرفته شده است که از سوی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های قرآنی، نرم‌افزاری و حوزه کتاب با حضور کارشناسان از دیگر فعالیت‌های تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود.

امام‌لو با بیان اینکه توجه به فعالیت‌های فرهنگی از تاکیدات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود، افزود: ضروری است دولتمردان اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی با کار کارشناسی باید از تاکیدات مسئولان باشد، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی با کار کارشناسی به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در استان می‌پردازد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان پاسخ‌گویی به شبهات در فضای مجازی را از برنامه‌های جدی اداره کل تبلیغات اسلامی دانست و یادآور شد: چاپ کتاب در حوزه‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های اداره کل است.

وی با بیان اینکه برای حضور جدی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ضروری است اقدامات لازم صورت گیرد، افزود: تقویت برنامه‌های فرهنگی و حفاظت از کیان و اعتقادات اسلامی و دینی باید از برنامه‌های مهم تلقی شود.

امام‌لو با اشاره به ارائه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه دولت مهر تصریح کرد: فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، صنعتی، زیربنایی و خدماتی در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از نمایشگاه دولت مهر مطلوب است، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب آشنایی با نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول