اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج

بزرگ‌ترین آرم سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تبلیغات اسلامی کردستان و مسئول اجرایی بزرگ‌ترین آرم سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بزرگ‌ترین آرم سازمان تبلیغات اسلامی کشور به ‌زودی در شهرستان سنندج رونمایی می‌شود.

بزرگ‌ترین آرم سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی می‌شود

کاوه خداکرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این آرم در قالب آب‌نما و با استفاده از سبک طراحی و معماری اسلامی طراحی شده است.

وی افزود: جنس آرم با روکش طلا دارای آیات قرآنی و فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین نماد میدانی آرم سازمان تبلیغات اسلامی کشور به ارتفاع چهار متر و در صحن داخلی مجتمع فرهنگی آموزشی نور شهرستان سنندج احداث می‌شود.

مسئول اجرایی این آرم یادآور شد: این اقدام در راستای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و با ترویج فرهنگ اسلامی صورت می‌گیرد.

به گفته خداکرمی به منظور ترویج آرمان‌های اسلامی هر کاری انجام شود باز هم کم است و باید در این راستا تمام توان را به کار برد و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: نیاز است که ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه مبارزه با جنگ نرم دشمن و گسترش فعالیت‌های اسلامی و دینی کارهای بیشتری انجام دهند.

کاوه خداکرمی مسئول اجرایی طرح ساخت بزرگ‌ترین آرم سازمان تبلیغات اسلامی کشور در کردستان خالق 50 لگو تایپ ملی و بین‌المللی بوده و از هنرمندان برتر سیره نبوی استان کردستان است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول