اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

اجرای 2 هزار عنوان برنامه توسط تبلیغات اسلامی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 2 هزار عنوان برنامه طی سال جاری در استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای 2 هزار عنوان برنامه توسط تبلیغات اسلامی زنجان

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با رونق فعالیت‌‌های دینی و فرهنگی در استان زنجان شاخص‌های فرهنگی به ویژه شاخص‌های دینی رشد بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگی استان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ریزی‌ها توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان و در قالب شاخص‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هشت شاخص فرهنگی با موضوعات آموزشی و پژوهشی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مطرح است، ادامه داد: از جمله شاخص‌های پژوهشی شامل پژوهش‌های ناظر بر فعالیت‌های فرهنگی دینی و پژوهش در زمینه میزان تاثیرگذاری فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های تشکل‌های دینی، مراکز و موسسات مردمی، فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی، قرآنی، پژوهش‌ها و آموزش‌های مفاهیم قرآنی در قالب هشت شاخص و 72 زیر شاخص برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: در مجموع 2 هزار عنوان برنامه در طول سال پیش‌بینی شده است که در استان زنجان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی شده در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و وظایف سازمانی و نیازهای منطقه‌ای استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در استان اجرا می‌شود طرح نهضت قرآنی یا ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی است که طرح بزرگ و قابل توجهی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی با حضور تشکل‌ها و موسسات گوناگون استان زنجان و با محوریت فرهنگسرای قرآن و عترت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: جامعه قرآنی در اجرای این طرح نقش بزرگی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین اطلاعات و گزارشات آموزش‌های قرآنی برای 350 هزار نفر پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: تاکنون 72 هزار نفر به صورت حضوری در استان زنجان آموزش دیده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول