اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان معرفی شد.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در آیین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان به پنج برنامه مهمی که شورای تبلیغات اسلامی استان برای روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده، اشاره کرد.

وی برگزاری مراسم هماهنگ هیئت‌های عزاداری در ساعت 10 صبح روز 21 ماه مبارک رمضان، از امامزاده یحیی به سمت امامزاده عبدالله همدان، مراسم روز جهانی قدس، برگزاری مراسم لیالی احیاء، اعتکاف و برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید فطر را از جمله برنامه‌های مورد نظر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری مراسم روز جوان در همدان، تصریح کرد: این برنامه امسال برای سومین بار در استان همدان انجام شد البته عده‌ای همکاری نکردند اما به فضل الهی مراسم خوب انجام شد.

وی با بیان اینکه حتی اگر در شورا نباشم همه هستی و مال ما برای شورا و اسلام و قرآن است، خطاب به قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ابراز کرد: من حکم شما را می‌بوسم و بالای سرم می‌گذارم اما به یک شرط؛ و آن هم این است که دغدغه‌های موجود در استان ما را، شما برطرف کنید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز تبلیغات اسلامی را جبهه مقابله با دشمن دانست و با اشاره به جنگ نرم دشمنان و با بیان اینکه جنگ نرم از اعتقادات ما ریشه می‌گیرد، گفت: حدود یک هزار و 700 سایت وجود دارد که علیه باورهای دینی ما تبلیغ می‌کند.

علی‌نعمت چهاردولی افزود: دشمنان با نفت و مسائل انرژی هسته‌ای مشکل ندارند بلکه اینها بهانه‌ای است که وارد عرصه شوند و با فرهنگ اسلامی ناب محمدی مقابله کنند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: همان گونه که دشمنان در تلاش هستند تا فرهنگ آمریکایی را جایگزین فرهنگ محمدی ما کنند ما نیز باید تبلیغات اسلامی را که جبهه‌دار مقابله با آنها است یاری برسانیم تا توطئه‌های شوم دشمنان خنثی شود.

در پایان این مراسم حکم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان توسط مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور قرائت و توسط آیت‌الله موسوی اصفهانی به حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان اعطا شد.

پیش از این مرحوم حجت‌الاسلام رمضانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول