اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

42 طرح عمرانی و فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت 42 طرح عمرانی و فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

42 طرح عمرانی و فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان رجایی و باهنر در تثبیت و تحکیم انقلاب اسلامی گفت: آنان خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و این نظام فعالیت کردند و در حقیقت خون آنها مانند دیگر شهدای اسلام این مملکت و نظام را بیمه کرد.

وی افزود: با توجه به نامگذاری دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال به نام هفته دولت، تکریم و تعظیم این ایام کمترین حرکتی است که باعث می‌شود یاد و خاطره شهدای دولت جاودان و زنده باقی بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه به طرح‌های قابل افتتاح این اداره‌ کل اشاره و خاطر نشان کرد: بیش از 42 طرح عمرانی شامل احداث، تکمیل و خرید خانه عالم، تجهیزخانه‌ها و مراکز قرآنی در سطح استان و تجهیز دفاتر ائمه جمعه شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، جم، دلوار و دیلم در ایام هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

موسوی‌نیا ادامه داد: احداث و تکمیل خانه‌های عالم فخرآوری گناوه، سیاه مکان و عامری دیلم، تشان جم، محمد جمالی، محمدعامری تنگستان، عسلویه و شیرینوی کنگان، کره بند و کلمه دشتستان و خرید خانه‌های عالم امام حسن دیلم، برازجان دشتستان، عالیشهر و مخبلند بوشهر از طرح‌های این اداره‌ کل در ایام هفته دولت محسوب می‌شوند.

وی خرید و نصب سیستم صوتی در خیابان‌های شهر خورموج، کمک به تکمیل مجتمع فرهنگی مذهبی اهرم، کمک به تکمیل و تعمیر مصلای خورموج را از دیگر طرح‌های عمرانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تکمیل مکتب قرآن شبانکاره دشتستان و تجهیز مراکز و مجتمع‌های قرآنی شهرستان دشتی را از برنامه‌های عمرانی در زمینه قرآنی عنوان کرد.

موسوی‌نیا تصریح کرد: تعمیر ساختمان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و ادارات دشتستان و کنگان، تجهیز ادارات تبلیغات اسلامی استان شامل ادارات دشتستان، دشتی، سعدآباد، شبانکاره و گناوه از فعالیت‌های مرتبط با تجهیز سخت‌افزاری ادارات تبلیغات اسلامی استان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به تعامل سازنده مجموعه تبلیغات اسلامی استان با دفاتر ائمه جمعه و جماعات سطح استان افزود: تجهیز دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر، تجهیز مصلای کاکی، تعمیر دفاتر ائمه جمعه شهرستان دشتستان، تعمیر و تجهیز دفتر امام جمعه اهرم، تعمیر و تجهیز دفتر امام جمعه خورموج و کمک به تکمیل حسینیه آل یاسین بوشهر از سایر برنامه‌های اجرایی تبلیغات اسلامی بوشهر در ایام هفته دولت است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول