اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

معرفی رئیس جدید تبلیغات اسلامی کنارک

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و محلی، رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان بندری کنارک معرفی شد.

معرفی رئیس جدید تبلیغات اسلامی کنارک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی کنارک، ضمن تشریح اهداف سازمان تبلیغات اسلامی از فرماندار و امام جمعه شهرستان به خاطر همکاری و تعامل خوبشان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی با اداره تبلیغات اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام صفر قربانپور افزود: هر آمدنی را رفتنی است، مهم کار صادقانه و خالصانه برای رضایت حق تعالی در انجام کارها شرط کافی است.

سید حسن سجادی فرماندار شهرستان کنارک ضمن سخنانی از زحمات خالصانه رئیس سابق تبلیغات اسلامی این شهرستان در پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم حجت‌الاسلام مهدی هاشمی‌پور نیز همچون وی همکاری و تعامل لازم را با ادارات و نهادهای شهرستانی داشته باشند.

رئیس جدید تبلیغات اسلامی کنارک هم در ادامه گفت: ما به آموزش قرآن و کسب علوم قرآنی برای جوانان و نوجوانان تأکید فراوان داریم و تمام برنامه‌های فرهنگی و دینی را با توسل به خداوند متعال و کتاب قرآن به انجام خواهیم رساند.

حجت‌الاسلام مهدی هاشمی‌پور با بیان اینکه پیشرفت بدون فرهنگ آسیب‌زا است، افزود: جامعه پیشرفته ولی بدون ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی، جامعه اسلامی نیست و فرقی با جوامع اروپایی ندارد.

در پایان، از زحمات حجت‌الاسلام رجبعلی آدینه‌پور با اهدای لوح تقدیر تشکر و طی حکمی حجت‌الاسلام مهدی هاشمی‌پور به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنارک منصوب شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول