اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد

ممانعت از 1148 ساخت و ساز غیرمجاز در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: در هفت ماه نخست سال جاری واحد اجرائیات این منطقه 214 حکم قضایی برای ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز، سد معبر و اجرای احکام دریافت کرده است.

ممانعت از 1148 ساخت و ساز غیرمجاز در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، ناصر گنجی با بیان اینکه همچنین در این مدت واحد اجرائیات منطقه سه شهرداری قزوین از هزار و 148 ساخت، ساز و تعمیرات غیرمجاز ممانعت کردند، بیان کرد: در این مدت نیز 141 مورد رفع خلاف به هنگام ساخت و ساز غیر مجاز، هزار و 456 اخطار کتبی برای تعطیلی کار، 182 مورد اخذ تعهد کتبی از متخلفان و 352 مورد جمع‌آوری وسایل متخلفان توسط واحد اجرائیات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در این مدت 167 مورد استرداد اجناس جمع‌آوری شده، سد معبر و پلیس ساختمان صورت گرفته است، افزود: واحد اجرائیات نیز در مدت مشابه 50 مورد ارسال پرونده به کمیسیون ماده صد، 95 مورد ابلاغ اخطار تخلیه برای تخریب، پلمب، اجرای حکم و 5 مورد ابلاغ اخطار برای جمع‌آوری دکه یا کیوسک را در دستور کار خود داشت.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین بیان کرد: 33 مورد اجرای احکام تخریب، 35 مورد اجرای احکام جریمه، 99 مورد اخذ تعهد از دست فروشان و 99 مورد جمع‌آوری وسایل و لوازم کار از عملکرد هفت ماه نخست سال جاری توسط واحد اجرائیات است.

گنجی اضافه کرد: در این مدت نیز بیشترین ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز در خرداد ماه سال جاری با 205 مورد انجام شده است و همچنین بیشترین ارسال پرونده به کمیسیون ماده صد در مهر ماه سال جاری انجام شده است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول