اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین تأکید کرد

نظارت مستمر بر کیفیت ساخت و سازها

خبرگزاری فارس: معاون ‌عمرانی استاندار قزوین گفت: نظارت مستمر بر کیفیت ساخت و سازها در استان قزوین ضروری است.

نظارت مستمر بر کیفیت ساخت و سازها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: مدیریت شهری باید همیشه در سایه مدیریت بحران عمل کند و هر لحظه نیز باید در حال آمادگی باشد.

وی افزود: نظارت‌ها باید مستمر باشد و دستگاه‌های اجرایی نیز موظف هستند که نظارت لازم را بر روند ساخت و ساز پروژه‌های در دست اقدام خود داشته باشند.

معاون ‌عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: کشور ما جزو یک کشور بلاخیز دنیا است و 41 نوع حادثه بلاخیز در کشور ما امکان اتفاق دارد.

حبیبی ادامه داد: خسارات ناشی از زلزله در کشور رشد اقتصادی را تا پنج درصد کاهش داده است و بنابر این تمامی این موارد ما را باید در ارتقا کیفیت ساخت و سازها مصمم‌تر کند.

این مسئول تصریح کرد: مردم به مسایل ایمنی توجه زیادی دارند و همراهی آنها در این رابطه خوب است.

معاون ‌عمرانی استانداری قزوین تأکید کرد: اعضای نظام مهندسی در هنگام نظارت پروژه‌های ساخت و ساز باید حتما دارای مجوز و کارت شناسی باشند.

حبیبی اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که به موارد ایمنی پروژه‌های در حال ساخت خود توجه لازم را ندارند برخورد جدی و قاطعانه خواهد شد.

وی در خصوص ضرورت ایمنی آسانسورها عنوان کرد: با توجه به اینکه به لحاظ افزایش قیمت زمین، به سوی مرتفع‌سازی پیش می‌رویم، توجه به ایمنی آسانسورها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون ‌عمرانی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: آسانسور را می‌توان خودروی بدون راننده نامید که از آن بیشترین استفاده در مکان‌های پرتردد و مرتفع می‌شود و اداره استاندارد نیز باید یک گزارشی از نحوه سیروس‌دهی و فعالیت شرکت‌های سازنده آسانسور در استان قزوین تهیه و به شورا تحویل دهد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول