اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

افزوده شدن یک طبقه به ساخت و ساز در بافت قدیم اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: بر اساس تصمیم کمیسیون ماده پنج یک طبقه به ضوابط ساخت و ساز در بافت قدیم اردبیل افزوده شد.

افزوده شدن یک طبقه به ساخت و ساز در بافت قدیم اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با پیشنهاد شهرداری و تصویب کمیسیون ماده پنج در محدوده بافت فرسوده و قدیمی شهر مقرر شد در صدور مجوزها یک طبقه به ضوابط اضافه شود تا در سایه این افزوده شدن یک طبقه تشویقی برخی از معضلات بافت قدیمی اردبیل مرتفع شود.

این مسئول با اعلام این خبر خوش به اعضای شورای شهر گفت: انتظار می‌رود با این تصمیم درست و منطقی کمیسیون ماده پنج ساکنین و سرمایه‌گذاران برای احیا و مرمت بافت‌های قدیمی تشویق شوند.

حمام وکیل اردبیل بازسازی و مرمت می‌شود

بدری با اشاره به ضرورت احیا و مرمت حمام وکیل در اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی این بنا با تلاش اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل و پیگیری مستمر شهرداری کلید خورده و با تصویب در کمیته فنی شاهد بازسازی این حمام تاریخی خواهیم بود.

شهردار اردبیل افزود: بر اساس طرح ارائه شده و کسب مجوزهای ملی و استانی این حمام در دو طبقه و در زیربنای یک هزار و 500 متر مربع مورد بازسازی قرار گرفته و در کاربری تجاری با حفظ شاکله حمام می‌توان از آن که اتصالی نیز به بازار قدیمی اردبیل دارد استفاده کرد.

فرهنگسرای سوم خرداد بهسازی می‌شود

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه طرح بهسازی فرهنگسرای سوم خرداد در اردبیل خبر داد و گفت: در این طرح ارائه شده برای ورودی سالن‌ها زیر زمین، نیم زیرزمین و اصلاح بالکن‌ها طرح‌های کارشناسی مطلوبی ارائه شده که بالغ بر 700 میلیون تومان برای بهسازی کامل این مجموعه اعتبار نیاز است.

این مسئول بیان داشت: تنها بهسازی خود سالن 150 تا 200 میلیون تومان هزینه در بر دارد که ما بخشی از اعتبار اولیه آن را می‌توانیم در متمّم بودجه امسال وارد کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود از تداوم امر آسفالت‌ریزی در اردبیل با شدت و جدیت تا مساعد بود شرایط جوی خبر داد و گفت: تا کنون در اردبیل بیش از 207 هزار تن آسفالت تولید و پخش شده که باید تلاش کنیم با رفع برخی از مشکلات ادامه آسفالت‌ریزی را نظاره‌گر باشیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول