اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب ستاد معین صنعت، معدن و تجارت گیلان

زمین ساخت صنایع خودروسازی در گیلان تصویب شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد معین صنعت، معدن و تجارت گیلان از تصویب تامین زمین مورد نیاز ساخت صنایع خودروسازی استان در این ستاد خبر داد.

زمین ساخت صنایع خودروسازی در گیلان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری پیش از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت استان از اتخاذ تصمیم‌های مناسب برای ارتقای جایگاه صنعت استان در ستاد معین خبر داد.

به گفته وی، این ستاد با ریاست معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور به همراه استاندار گیلان و جمعی از مدیران دستگاه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.

این مسئول هدف از تشکیل ستاد معین را بررسی مسایل مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت و اتخاذ راهکارهای مناسب برای برطرف کردن مشکلات در این زمینه عنوان کرد.

وی ادامه داد: در جلسه اخیر ستاد مذکور چندین مصوبه برای برطرف کردن مسایل مربوط به حوزه تولید و تجارت گیلان اتخاذ شد که مهم‌ترین آنها شامل پیگیری اخذ باقیمانده اعتبارات موضوع دستورالعمل صیانت از تولیدات داخلی از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنار افزایش سقف ضمانت تسهیلات واحدهای تولیدی توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بوده است.

منتظری اختصاص زمین مناسب برای احداث محل نمایشگاه بین‌المللی در استان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی و اختصاص عرصه مورد نیاز برای احداث آزمایشگاه زمین‌شناسی و تحقیقات اکتشافی و دانشگاه صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی سفیدرود رشت را از دیگر مصوبات مهم ستاد معین ذکر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از دیگر مصوبات جلسه اخیر ستاد معین را تسریع در تامین زمین مورد نیاز برای واحد خودروسازی و اختصاص 50 هکتار زمین برای انتقال صنوف کارگاه‌های تولیدی به داخل شهرک‌های صنعتی با مزایای مناسب بیان کرد.

وی از افزایش فعالیت و تاثیرگذاری شورای هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت گیلان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: تشکیل به‌موقع جلسات و پیگیری مناسب مصوبات ستاد معین و نیز شورای هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت گیلان تاثیر مناسب‌تری بر توسعه این بخش در استان دارد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول