اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای امنیت بیشتر در ساختمان‌ها

گودبرداری در ساخت و سازهای در کرج با نظارت انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: با هدف ارتقای امنیت بیشتر در ساختمان‌ها از این پس گودبرداری در ساخت و سازهای کرج با نظارت مهندسان انجام می‌شود.

گودبرداری در ساخت و سازهای در کرج با نظارت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاه ظهر امروز در نشست ساخت و ساز در کرج اظهار داشت: متأسفانه بارها شاهد گودبرداری‌های غیر اصولی در کرج بودیم که این اقدام تخریب و از بین رفتن انسان‌ها را در پی داشته است.

وی ادامه داد: برای انجام گودبرداری باید تمامی موارد ایمنی در نظر گرفته شود و این اقدام با حضور و نظر کارشناسان مربوطه انجام گیرد.

شهردار کرج گفت: با انجام غیراصولی گودبرداری علاوه بر این که جان کارگران ساختمانی تهدید می‌شود، ساختمان‌های همجوار نیز آسیب خواهند دید و در برخی از مواد تلفات جانی را نیز در پی خواهد داشت.

آقازاده با تأکید بر این که تدابیر ایمنی به منظور گودبرداری در فصل بارندگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد افزود: در این راستا رعایت استاندارهای لازم در ساخت و سازها به ویژه در فصل زمستان باید انجام شود.

شهردار کرج گفت: برای این که بتوانیم به اهداف مورد نظر و ارتقای امنیت در ساخت و سازها دست پیدا کنیم باید مراحل ساخت و سازها توسط مهندسان و ناظران کنترل شده و به این مهم توجه جدی و اساسی شود.

*تدوین قوانین و مقررات ساخت و ساز

آقازاده در ادامه سخنان خود از تدوین قوانین و مقررات با هدف فراهم آوردن بهتر شرایط برای ساخت و سازهای شهری خبر داد و گفت: این اقدام ضمن ارتقای سطح ایمنی موجب تسریع در امر ساختمان ساز نیز می‌شود.

وی بهره‌گیری از حضور مهندسان و ناظران ساختمانی را در روند ساخت و سازها مهم خواند و افزود: اجرای موفق و اصولی روند و ساخت و سازها نیازمند بهره‌گیری از متخصصان و ناظران ساختمان‌ها است تا علاوه بر تسریع در ساخت و سازها از بروز هرگونه مشکل نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول