اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور آب آبیک:

هرگونه ساخت و ساز در مسیر رودخانه‌ها ممنوع است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور آب شهرستان آبیک گفت: هرگونه ساخت و ساز در مسیر و مجاور رودخانه‌ها ممنوع است.

هرگونه ساخت و ساز در مسیر رودخانه‌ها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، فضلعلی عبدالهی در جلسه ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: اگر مردم در مسیر و مجاور رودخانه‌ها اقدام به ساخت و ساز کنند، با آنان برخورد جدی شده و به دستگاه قضایی ارجاع داده می‌شود.‌

وی افزود: از مسئولان شهرستان آبیک می‌خواهیم که در شورای تأمین شهرستان مصوبه‌ای تصویب کنند تا با ساخت و ساز دامداری‌ها و ویلاها در مکان‌های غیر مجاز برخورد قاطع صورت گیرد، چرا که متخلفان به اخطارها توجه نمی‌کنند لذا می‌طلبد که مأموران نیروی انتظامی با مأموران اداره امور آب برای برخورد همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: اداره امور آب قدرت بالایی ندارد که با متخلفان برخورد کند، لذا شیرازه کار از دست می‌رود و برای برخورد با این موضوعات تعامل نیروی انتظامی ضروری است.

رئیس اداره امور آب شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: مراجعینی داریم که برای استقرار واحدها به اداره امور آب مراجعه می‌کنند، لذا باید بدانند که بر اساس شرایط جدید هر نوع واحد دامی، صنعتی و موارد دیگر رده‌بندی شده است و کارشناسان سیاست‌های مجموعه را می‌سنجند و با در نظر گرفتن مسافت روستاها، رودخانه‌ها و راه آهن شرایط منابع آبی برایشان فراهم می‌شود.

عبدالهی اضافه کرد: اگر متقاضیان برای واحدهای دامداری مراحل قانونی را طی نکنند با مشکل مواجه خواهند شد، لذا باید پروانه تأسیس را از استان قزوین دریافت تا نسبت به تأمین آب مورد نیاز اقدام کنند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول