اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان رفسنجان:

بی‌اعتنایی در ساخت و سازها اخلال در قوانین است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم هرگونه بی‌اعتنایی در ساخت و سازها اخلال در قوانین و مقررات است و شهرداری‌ها باید مهندس ناظر برای هر ساخت و ساز داشته باشند.

بی‌اعتنایی در ساخت و سازها اخلال در قوانین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سید محمود علیزاده  اظهار داشت: طبق قانون 100 شهرداری‌ها هرگونه بی‌اعتنایی در ساخت سازها اخلال در قوانین و مقررات است و شهرداری‌ها باید مهندس ناظر برای هر ساخت و ساز داشته باشند.

وی افزود: چنانچه مهندس ناظر تخلف از وظایف خود داشته باشد به طور موقت از کار خود محروم می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان بیان داشت: در ساخت و ساز بناها مقصر اصلی مهندس ناظر است بنابراین پرونده‌هایی که در کمیسیون مطرح شده حتما باید به نظام معماری ساختمانی ارجاع تا برای برخورد قانونی با آن فرد اقدام شود.

حضور به‌موقع یگان انتظامی در صحنه تصادف

دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد نیز گفت: حضور به‌ موقع یگان انتظامی در صحنه تصادف الزامی است و می‌تواند گام مؤثری در راستای پیشگیری از وقوع جرم باشد.

احمدعلی انجم‌روز اظهار داشت: چنانچه در ابتدای حادثه تصادف نیروی انتظامی حضور داشته و مقصر وهویت واقعی او را احراز کند، از بسیاری از پیشامدهای جرم‌خیز جلوگیری می‌شود.

رئیس ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم شهرستان عنبرآباد بیان داشت: در بعضی مواقع در صحنه‌های تصادف رانندگان به لحاظ نداشتن گواهینامه، بیمه‌نامه یا دیگر مدارک معتبر اقدام‌های خلاف قانون انجام می‌دهند که باید از آن جلوگیری به عمل آید. 

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول