اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان خواستار شد

برخورد دستگاه قضایی با ساخت و سازهای غیرقانونی

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: دستگاه قضایی با افرادی که به صورت شبانه اقدام به ساخت و سازهای غیرقانونی می‌کنند، مطابق قانون برخورد کند.

برخورد دستگاه قضایی با ساخت و سازهای غیرقانونی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل اظهار کرد: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز جرم محسوب شده و دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه باید با تصمیم قاطع، مانع از این کار شوند.

وی افزود: باید اقدامات جدی در زمینه کنترل روند ساخت و سازهای بی‌رویه در حاشیه شهر اصفهان صورت گیرد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: دستگاه‌هایی مانند شهرداری، مسکن و شهرسازی و جهادکشاورزی که به صورت مستقیم با این موارد مواجه هستند با اتخاذ تصمیمات قاطع فضا را به گونه‌ای رقم زنند که هیچ فردی شبانه و غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز نکند.

وی گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز باید از ارائه خدمات به متصرفان و اقدام‌کنندگان غیرقانونی خودداری کنند.

کفیل افزود: دستگاه قضایی شهرستان تاکنون به وظیفه خود در برخورد قانونی با افراد سودجو در زمینه ساخت غیرمجاز یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی، خوب عمل کرده است.

وی از جمله این اقدامات را دستور تخریب 121 مورد ساخت غیرمجاز در چهار سال گذشته عنوان کرد و گفت: 13 مورد آن مربوط به امسال است.

فرماندار اصفهان با اشاره به تابلوهای فاقد مجوز در حاشیه جاده بهارستان ـ اصفهان اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی باید با همکاری نیروی انتظامی در مدت 15 روز نسبت به حذف تابلوهای مزاحم اقدام کند.

کفیل یادآور شد: مردم پیش از هرگونه معامله زمین یا خرید امتیازات و سهام اعضای تعاونی‌های مسکن، از نوع مالکیت آن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول