اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل انتقاد کرد

بی‌توجهی شهرداری آمل به ساخت‌وسازهای غیرمجاز

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل نسبت به بی‌توجهی ساخت‌وسازهای غیرمجاز و عدم لایروبی انهار درون شهر از سوی شهرداری آمل انتقاد کرد.

بی‌توجهی شهرداری آمل به ساخت‌وسازهای غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی بعدازظهر امروز در کارگروه بررسی مشکلات شهرداری‌های شهرستان آمل با اشاره به اینکه شهر آمل در حوزه ساخت‌وسازهای غیرمجاز رها شده است، افزود: تمامی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این حوزه نادیده گرفته می‌شود.

وی با اعلام اینکه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاها توسط بخشداران و دهیاران به خوبی کنترل شده، یادآور شد: در حوزه شهری ساخت‌وسازهای غیرمجاز با بی‌توجهی مواجه است و این روند موجب شده تا در روزهای سه‌شنبه افراد زیادی برای دریافت آب و برق در این مناطق در فرمانداری حاضر شوند.

رسولی با تاکید بر اینکه روند واگذاری آب و برق در مکان‌هایی که ساخت‌وسازهای غیرمجاز در آن صورت گرفته است از سوی فرمانداری آمل با دقت صورت می‌گیرد، اظهار داشت: ما می‌گوییم چرا شهرداری به این راحتی اجازه می‌‌دهد که ساخت‌وساز صورت گیرد تا مسائل ناشی از آن در آینده مشکل‌ساز شود.

وی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز وظیفه شهرداری است، افزود: در بسیاری از موارد شهرداری آمل این تخلفات را می‌بیند اما سکوت می‌کند.

بی‌توجهی شهرداری در زمان بحران دردسرساز می‌شود

معاون فرماندار آمل با تاکید بر اینکه نهرهای درون شهرها باید لایروبی شود، افزود: این هم وظایف شهرداری است که در این زمینه نیز بی‌توجهی می‌کند.

وی تصریح کرد: نهرهایی که درون شهرها قرار دارند در وضعیتی هستند که اگر بارندگی حتی یک ساعت ادامه داشته باشد، وضعیتی مانند بهشهر در آمل ایجاد می‌شود.

رسولی با اعلام اینکه نباید بی‌برنامگی برخی مدیران سبب خسارت به شهرستان و مردم شود، گفت: وظیفه لایروبی درون شهرها با شهرداری است، اما هنوز خبری از لایروبی‌ آنها نیست.

وی با اشاره به اینکه وقتی می‌دانیم مشکل کجاست و چگونه رفع می‌شود، اما کاری نکنیم در زمان بحران مردم دچار مشکل می‌شوند، اذعان داشت: باید خروجی نهرها پاکسازی و مشخص شود تا در زمان بارندگی بتوان از وقوع سیل درون شهر جلوگیری کرد.

مسئول طراحی و نظارت شهرداری آمل نیز در این جلسه که به عنوان نماینده شهرداری حضور داشت با اشاره به اینکه حریم نهرها در اشغال شهروندان است، گفت: ابتدا باید آزادسازی نهرها صورت گیرد تا بتوانیم لایروبی کنیم.

آصف بهاری با بیان اینکه شهرداری آملی مشکلی برای لایروبی ندارد، افزود: برخی از نهرها هر چند وقت یک بار لایروبی می‌شوند اما امکان ورود ماشین‌های لایروب به نهرهای درون شهرها ممکن نیست.

وی با تاکید بر اینک سطح آب رودخانه‌ها در سطح شهر آمل بالا است، بیان کرد: باید مشخص شود آیا جلوگیری از ساخت‌وساز در شهر و حاشیه رودخانه درون شهر از وظایف شهرداری است.

انتهای ‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول