اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

توهین به پیامبر (ص) نشان ضعف غربی‌ها در برابر مکتب اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: توهین به پیامبر (ص) نشان ضعف غربی‌ها در برابر مکتب اسلام است.

توهین به پیامبر (ص) نشان ضعف غربی‌ها در برابر مکتب اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در جمع مردم روستای خراشاد با بیان اینکه مکتبی که غرب  دنبال می‌کند به بن‌بست رسیده است، اظهار کرد: نزدیک به یک‌هزار و 400 سال از نزول قرآن می‌گذرد و این مکتب همچنان پایدار و جدید است اما مکتب‌های غربی همه سوخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از علت‌های پیشرفت ایران توجه به قرآن و فرمایشات ائمه (ع) بوده است، افزود: ایران اسلامی با عمل به دستورات قرآن قدرت خود را به جهانیان نشان داده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انسان مخلوق و موجودی پیچیده است، گفت: دفتر راهنمای این مخلوق پیچیده قرآن کریم است که باید با عمل کردن به دستورات آن زندگی کرد.

عبادی علت بروز بسیاری از مشکلات را دوری از قرآن و دین دانست و تصریح کرد: حتی زندانیانی که به زندان افتاده‌اند وقتی بررسی می‌شود، متوجه می‌شویم که به دلیل دوری از قرآن به زندان افتاده‌اند.

وی دشمنی نظام سلطه با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه انتخاب راه درست و تداوم خط امام (ره) دانست و گفت: اگر به جای شیطنت‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها با تعریف و تمجید دشمنان اسلام و حکام سر سپرده منطقه مواجه می‌شدیم آن وقت باید در ادامه مسیر خود تجدید‌نظر می‌کردیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهانت به پیامبر (ص) قلب مسلمانان را جریحه‌دار کرد، افزود: این اقدام ابلهانه شیطان بزرگ به دستور صهیونیسم بین‌الملل هیچ تاثیری بر قداست نبی مکرم اسلام نداشت، بلکه با اتحاد میلیون‌ها مسلمان مواجه شد.

عبادی با اشاره به شکستن کمر غرب و رژیم غاصب صهیونیستی در صحنه‌های مختلف جهان گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با آنکه خود مظهر تروریسم هستند و دست پلیدشان به خون بی‌گناهان و مظلومان آغشته است، مردم ایران را که خود قربانی تروریسم بین‌الملل هستند، تروریسم می‌خوانند.

وی با بیان اینکه هیچ تحریمی نمی‌تواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد، افزود: تحریم‌ها زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.

عبادی با اشاره به اینکه انرژی هسته‌ای بهانه‌ای برای تحریم و دشمنی غربی‌ها است، گفت: هدف دشمن انرژی هسته‌ای ایران نیست بلکه جلوگیری از پیشرفت و رشد ایرانیان است.

تعریض جاده‌های فرعی روستای خراشاد، ساخت سالن ورزشی، راه‌اندازی ساختمان آتش‌نشانی و احداث مجتمع آموزشی از درخواست های مردم این روستا بود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول