اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

پرورش استعدادهای معنوی در جامعه مغفول مانده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: پرورش استعدادهای معنوی در جامعه مغفول مانده است.

پرورش استعدادهای معنوی در جامعه مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدباقر عبادی در جمع مردم روستای چاج اظهار کرد: انسان دارای استعدادهای علمی، هنری و معنوی است.

وی با بیان اینکه جامعه بشری امروز از پرورش استعدادهای معنوی غافل شده است، افزود: باید به استعدادهای معنوی در جامعه بیشتر توجه شود چرا که از همین استعدادهای معنوی بسیاری از علوم به دست می‌آید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید مردم معنویت و دین را فراموش کنند، گفت: انسان مومن کسی است که دنیا و آخرت را با هم دارد و به هر دو توجه می‌کند.

عبادی تصریح کرد: باید همان‌قدر که فکر دنیا هستیم فکر آخرت هم باشیم و توشه آخرت خود را آماده کنیم.

وی به سفرهای استانی دولت اشاره کرد و گفت: سفرهای استانی دولت چرخه اقتصادی کشور را به حرکت درآورده و انجام این سفرها سبب شد که مسئولان و رئیس‌جمهور با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی سفر به روستاها و بازدید از آنها را اقدامی موثر دانست و افزود: حضور مسئولان در بین مردم و دیدن مشکلات از نزدیک کار مناسبی بوده و در رفع مشکلات تاثیرگذار است.

عبادی به حضور با بصیرت مردم خراسان جنوبی در تمامی صحنه‌ها اشاره کرد و گفت: خراسان جنوبی به لحاظ شرکت در انتخابات مجلس، رتبه دوم را در کشور به دست آورده است که این امر نشان از بصیرت و ولایت‌مداری بالای مردم دارد.

وی ادامه داد: نیروی انسانی فرهیخته بزرگ‌ترین و موثرترین ظرفیت خراسان جنوبی است.

فرماندار بیرجند نیز در این بازدید به فعالیت دهیاران اشاره کرد و گفت: اگر شوراها و دهیاران روستاها فعال باشند روستاها پیشرفت بیشتری دارند.

محمدعلی قاسم‌زاده نداف با اشاره به اینکه نزدیک به 201 روستا بالای 20 خانوار در شهرستان بیرجند وجود دارد، افزود: مشکلات در روستاها زیاد است ولی باید مردم صبر خود را بالا ببرند و در رفع مشکلات با مسئولان شهرستان همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان همواره به دنبال رفع مشکلات مردم هستند، گفت: خدمت به مردم در نظام اسلامی افتخاری است که باید همه مسئولان شکرگزار این نعمت باشند.

فرماندار بیرجند از اختصاص 50 میلیون تومان به اجرای طرح هادی روستای چاج خبر داد و افزود: این اعتبار از سوی فرمانداری برای ادامه اجرای طرح هادی به مردم روستای چاج داده می‌شود.

قاسم‌زاده نداف با توجه به درخواست مردم مبنی بر آسفالت کردن 300 متر ورودی روستای چاج، تصریح کرد: تا 2 ماه آینده ورودی روستای چاج آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه تا سال آینده خانه عالم روستای چاج ساخته می‌شود، افزود: یک دستگاه تلویزیون و موتور برق برای مدرسه این روستا از طرف فرمانداری اهدا شده است.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول