اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جذب 950 حامی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از جذب 950 حامی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنحان خبر داد.

جذب 950 حامی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان

عیسی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درزنجان اظهار کرد: خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان به منظور سهولت در امور خیران و حامیان و همچنین جذب و جمع‌آوری کمک‌های مردمی آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز به کار این مرکز نیکوکاری کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف جمع‌آوری شده و به دست خانوارهای نیازمند رسیده است، اضافه کرد: کمک‌هایی که در قالب طرحَ‌های اجرایی کمبته امداد اجرا می‌شود، بر اساس نیت اجرای طرح و در راستای برطرف‌کردن نیازهای خانوارهای زیر پوشش این نهاد هزینه می‌شود.

مسئول خانه انفاق احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد در راستای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی همکاری با نیروهای افتخاری است، اضافه کرد: کمیته امداد و به تبع آن خانه انفاق در طول سال اقدام به جذب نیروهای افتخاری می‌کند.

وی ادامه داد: در هفت ماهه گذشته از سال جاری 43 نفر به جمع امدادگران کمیته امداد پیوسته و همکاری خود را به صورت افتخاری با این نهاد آغاز کرده‌اند.

بیات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقداماتی که نیروهای افتخاری انجام می‌دهند، اضافه کرد: همکاری نیروهای افتخاری با کمیته امداد در همان زمینه‌ای انجام می‌شود، که خود این نیروها تمایل دارند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام افزود: در قالب اجرای این طرح نیز در هفت ماهه گذشته از سال جاری 950 حامی کفالت یک هزار و 205 حامی را قبول کرده‌اند.

مسئول خانه انفاق احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان اطلاع‌رسانی در زمینه طرح‌های اجرایی کمیته امداد و همچنین آموزش مددجویان در قالب آموزش مهارت‌های شغلی یا تحصیلی، انجام حمایت معاضدت‌های حقوقی در احقاق حقوق مددجویان توسط وکلای نیکوکار را از جمله اقداماتی عنوان کرد که نیروهای افتخاری می‌توانند، انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان افزود: در خانه انفاق که یک مرکز نیکوکاری است، کمک‌های مردمی در قالب همه طرح‌های اجرایی کمیته امداد که بیش از 45 طرح است، جمع‌آوری می‌شود.

لازم به ذکر است، به گفته مسئول خانه انفاق احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان طرح‌های جمع‌آوری صدقات، کوثر، رضوان، ماعون، محسنین، اکرام ایتام و اطعام و افطار از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول