اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

3 هزار خانواده مددجوی مستأجر اجاره مسکن دریافت کردند

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: طی نیمه نخست امسال، سه هزار خانواده مستأجر زیر پوشش این نهاد کمک هزینه اجاره مسکن دریافت کردند.

3 هزار خانواده مددجوی مستأجر اجاره مسکن دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، محمدعلی اکبریانی با بیان اینکه اجاره مسکن برای افراد نیازمند زیرپوشش این نهاد به عنوان یکی از دغدغه‌های اساسی محسوب می‌شود، اظهار کرد: کمیته امداد در حال حاضر با ارائه کمک هزینه زندگی در تلاش است مشکلات پیش روی خانواده‌های نیازمند را مرتفع کند و در جهت آسایش روانی و اقتصادی اقشار نیازمند جامعه گام بردارد.

وی تصریح کرد: این نهاد امسال 600 میلیون ریال در راستای برطرف کردن مشکلات خانواده‌های نیازمند در زمینه اجاره مسکن هزینه کرده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی از جمله اهداف ارائه این خدمت از سوی کمیته امداد را حمایت از خانواده‌های مددجو و تأمین سر پناه برای آنان عنوان کرد و گفت: در سال گذشته نیز اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 306 میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت سرانه اجاره مسکن به صورت بلاعوض است، افزود: سقف پرداختی این کمک هزینه به هر مددجو به صورت ماهیانه با سرانه 200 هزار ریال است.

اکبریانی تصریح کرد: در عین حال که این نهاد در سرفصل فوق خدماترسانی می‌کند و در بخش ساخت و بهسازی مسکن نیز در تلاش است با ساخت واحدهای مسکونی مشکل مددجویان را به صورت اساسی مرتفع کند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی با ارایه خدمات در 35 سرفصل قادر است بخش اعظمی از مشکلات خانواده‌های نیازمند را برطرف کند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول